Fehn Wochenende nr.7

Welke lunch kies jij op de zaterdagroute ?

  • VW Currywurst mit Pommes und Mayo

    Stemmen: 1 7,1%
  • „Clubschnitzel“ mit Salat, Pommes und Dip

    Stemmen: 12 85,7%
  • „Gemüsebällchen“ auf Kräuterreis mit Tomatensauce

    Stemmen: 0 0,0%
  • (vegetarisch)

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Ik meld me definitief af,

vind het echt heel jammer en zou ook erg graag gaan, maar ja na 2 jaar ziekenhuis krijg ik thuis de handen niet echt op elkaar.

Moet uiteraard nog wel even een oplossing bedenken om de Gieter wel op tijd in het Fehn te krijgen.
:(

Maar ben je al wel wijzer geworden wat een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn?
 
En wat is wel acceptabel ver vooruit :?


En deze opvolgende reactie heeft niets met henk, herman of pauline-k, of wie dan ook te maken,of een verwijt naar wie dan ook, maar er zijn zat mensen die de beslissing een dag voordien willen maken. En hoe graag ik ook die ruimte zou willen hebben, die ruimte is er niet -O-
En waarom ook, vakantie, een bedrijfsuitje, met de buurvrouw naar de parenclub, karten met de plattelandsvrouwen, of de bbq van de houthakkers zaagclub plan je toch ook niet gisteren ? :P

Met de buurvrouw naar de parenclub kan ik jaren vooruit plannen hoor :Y 3 weken in de zomer als haar vent naar de Tour de France is.

Alleen zegt ze steeds af -O-
 
jammer genoeg niet, ben de hele molen door geweest en niets kunnen vinden.
Kreeg het advies om geen motor meer te rijden, maar dat geef ik nooit op

Heb je het span nog (rijklaar) staan? Dan kan je altijd nog overwegen om als bakkenist mee te gaan ;) O-)

Gieter kan ik eventueel voor je meenemen naar het mooie Duitsland :Y
 
hehe jij vond spannen toch niets :P

Gaan even afspreken dat ik de gieter bij je drop. Span is wel net voorzien van een vers start relais, maar om nu zelf te gaan bakken ;)
 
hehe jij vond spannen toch niets :P

Gaan even afspreken dat ik de gieter bij je drop. Span is wel net voorzien van een vers start relais, maar om nu zelf te gaan bakken ;)

Het weekend gaat natuurlijk om de gezelligheid :Y . Even een keertje niet op de Africa Twin is zo erg nog niet :z . Jouw span is gelukkig laag en breed, dat is (vermoed ik) nog wel lekker rijden :] .
 
Laatst bewerkt:
is ook zo, mijn span is zeker laag en breed, heb ik toen wel gemerkt in het Fehn. Toch wel een paar keer aan de grond gezeten.
Maar ja, krijg de handen thuis echt niet op elkaar, dus gaat hem echt niet worden en de kinderen zijn nog iets te klein om ze mee te nemen
 
Ik meld me definitief af,

vind het echt heel jammer en zou ook erg graag gaan, maar ja na 2 jaar ziekenhuis krijg ik thuis de handen niet echt op elkaar.

Daar kan ik mij ook wel iets bij voorstellen. En moet je het zelf eigenlijk wel willen ?
En begrijp mij niet verkeerd, ik had jou er graag weer bij gehad, maar op de één of andere manier gebeurt er in het Fehn weekend iets wat jouw lichaam niet trekt. -O-
En toch blijft het ook raar dat er in de onderzoeken niets naar voren komt

jammer genoeg niet, ben de hele molen door geweest en niets kunnen vinden.
Kreeg het advies om geen motor meer te rijden, maar dat geef ik nooit op

Maar hoe kunnen ze nu op basis van niks het advies geven om geen motor meer te rijden :?
En waarom dan wel een auto of een trein bestuu......, bedienen ?
 
Laatst bewerkt:
Ik snap er zelf ook niets van, ik was er erg graag bij geweest, maar heb zelf ook wel een klein beetje de "bibbers"
Maar ja vind het ook ontzettend leuk en gezellig.

Advies om geen motor meer te rijden, was puur gebasseerd op de persoonlijke mening van de neuroloog, die een hekel aan motorrijden had. Die gaf aan dat het een onnatuurlijke houding is en niet iets is om je langere tijd in te bevinden. Op mijn tegenwerping, dat ik altijd duur ritten ed gereden heb zoals de Iron Butt en bij voorkeur tourritten van +600km rij, gaf hij aan dat het mogelijk toch door de duur in het zadel zou zijn.
Maar dat kan ik dus niet rijmen met mijn andere duur ritten.
Enige wat wel zou kunnen hierin is dat de houding op de GS toch minder vergevingsgezind is dan de K of het span.
 
Ik snap er zelf ook niets van, ik was er erg graag bij geweest, maar heb zelf ook wel een klein beetje de "bibbers"
Maar ja vind het ook ontzettend leuk en gezellig.

Advies om geen motor meer te rijden, was puur gebasseerd op de persoonlijke mening van de neuroloog, die een hekel aan motorrijden had. Die gaf aan dat het een onnatuurlijke houding is en niet iets is om je langere tijd in te bevinden. Op mijn tegenwerping, dat ik altijd duur ritten ed gereden heb zoals de Iron Butt en bij voorkeur tourritten van +600km rij, gaf hij aan dat het mogelijk toch door de duur in het zadel zou zijn.
Maar dat kan ik dus niet rijmen met mijn andere duur ritten.
Enige wat wel zou kunnen hierin is dat de houding op de GS toch minder vergevingsgezind is dan de K of het span.

Ik geloof dat ik het wel snap nu, ja, ja , duidelijk :Y
Ik vat het even samen : na een hele dag in een onnatuurlijke houding, je avonds in een natuurlijke houding een konijn in de kliko doet, de twist danst, dom tegen het kampvuur lult, dan de foetushouding aanneemt en je nachtrust pakt. En dan pas de volgende ochtend in een hele vreemde houding de sterren gaat bekijken....

Ja, ik kan ook niet anders concluderen dan dat dit aan het motorrijden te wijten is :Y

Trouwens, even wat anders. Heeft de neuroloog ook een tube met lijm op zijn bureau liggen :?
 
Wel een klein groentetuintje denk ik met onbespoten hollandse groenten ;)

Aan het grote konijn klikowerpen zal het zeker niet liggen
 
Als ik zo terug denk over de afgelopen jaren, dan mis ik, Mark, Remond_FRL, J@@st, Willie, Ruben, 3 xdochter @nne, Jethro, Brêge kind, Ootje en Annemieke, Mike001, Erw1n, CB400F, BRrrrommel, VIXen70, Ertje650, Martell en Martella, onbekende Henk (Alias, bekende Herman), Raymond W, duivelinnetje en Ilonax (alias dochterlief), Lief Draakje, dreamer23, kleine smurf 23, Rudie, Van Knuppenstein, en vast nog wel een paar meer..... -O-

Ik heb van knuppenstein gesproken, en die heeft een hernia. -O-
 
Ik meld me definitief af,

vind het echt heel jammer en zou ook erg graag gaan, maar ja na 2 jaar ziekenhuis krijg ik thuis de handen niet echt op elkaar.

Moet uiteraard nog wel even een oplossing bedenken om de Gieter wel op tijd in het Fehn te krijgen.
:(

Dat valt wel te regelen, ik kom bijna elke dag langs jouw huis ;)
en ik vind het een verstandige beslissing, alhoewel die niet makkelijk is :}
 
CB400 jammer en we zullen je missen maar ik kan het me ook wel voorstellen dat ze je niet graag laat gaan na de vorige twee jaren. Maar dat het door motorrijden komt, dat is gewoon een motorhater jah.
 
geen spruitjes-expres dit jaar? nah, ook geen spruitjes...
wat een lastige beslissing!
 
Nope geen spruitjes express dit jaar.
@Nohome dat is natuurlijk nog gemakkelijker, gieter past denk ik ook prima in die giga topkoffer van je ;)
Ding is wel kwetsbaar, dus wellicht is het vervoer in het oranje gevaar gemakkelijker dan op de Africa Twin
 
Nope geen spruitjes express dit jaar.
@Nohome dat is natuurlijk nog gemakkelijker, gieter past denk ik ook prima in die giga topkoffer van je ;)
Ding is wel kwetsbaar, dus wellicht is het vervoer in het oranje gevaar gemakkelijker dan op de Africa Twin
Je hebt een PB
 
Ik ben nog bezig met onderhandelingen, wat betreft de bbq, maar de catering en de lunch op de zaterdag route is in fusten en flessen :)
 
poll is niet aan te passen, alleen te verwijderen tbv een nieuwe.

Dan weet u dat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan