Fehn Wochenende nr.7

Welke lunch kies jij op de zaterdagroute ?

  • VW Currywurst mit Pommes und Mayo

    Stemmen: 1 7,1%
  • „Clubschnitzel“ mit Salat, Pommes und Dip

    Stemmen: 12 85,7%
  • „Gemüsebällchen“ auf Kräuterreis mit Tomatensauce

    Stemmen: 0 0,0%
  • (vegetarisch)

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Iedereen veel plezier morgen naar het Fehn toe rijden.

Hier morgenochtend nog eventjes werken voor de thuiszorg, dus ik kom weer met de auto, lekker makkelijk O-)
 
Plankje eronder, dan kan die geen kant op. Zorg ik dat er een plankje voor je klaar ligt
Een verharde ondergrond is geregeld, dus kan je hem voltanken. Dan hoef je zaterdag ochtend niet vroeg op.
full
 
12:30 vertrek vanuit Assen, dus ongeveer 11 uur Nijkerk uit.... @nne, als jij om 11 uur bij de Esso langs de A28 bij Nijkerk bent rijden we samen op
 
:( Gisteravond laat ontdek ik een schroef in mijn voorband... Straks eerst maar langs een motorzaak zien of ze me nog kunnen helpen. Of ik op tijd in Assen ben weet ik nu nog ff niet. :X
 
ik was van plan om 10.30u hier te vertrekken, dan moet ik die esso ruim kunnen halen!
goed plan

gister te moe en het was veel te warm om in te pakken
net alles bij elkaar gegraaid- valt reuze mee
eerst maar koffie en ontbijt, en dan het zaakje opknopen
;)
 
Laatst bewerkt:
Ik wens jullie allemaal veel plezier!

Helaas kan ik er niet bij zijn door een gebroken been, maar ik zal zondagochtend mijn best doen voor een regendansje voor de terugreis.
 
Auto volgeladen, motor op de aanhanger, drinken voor onderweg ligt nog even in de koelkast en zal de auto in gaan als we gaan rijden :P
Geen idee wat de weergoden voor morgen in petto hebben, maar weet wel dat ik er wat tegenop begin te zien om morgen een hele dag in mijn pak te moeten vertoeven en dan hebben de meeste vandaag ook nog zo'n dag in hun pak :X
 
*O* Terug van mijn motorgargageman; bleek een klein schroefje te zijn en heeft niks lek gemaakt. Dus kan gewoon straks naar Assen. :] Laatste dingen nog bij elkaar pakken.
 
Zo, weer veilig thuis... Het was weer een TOPWEEKEND!!!!! Zelfs droog thuisgekomen wat een unicum is in mijn Fehnbeleving.....
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook weer thuus!
Ik heb genoten! Wat geweldig dat ik een motor mocht lenen. Het was dit weekend voor het eerst in een paar jaar dat ik m helemaal weer gereden heb!!
EGJ- geweldig weer! en de crew natuurlijk!
Duncan- dank voor het voorrijden op bejaardensnelheid.... ;)
Teckelientje- leuk je ontmoet te hebben

Ik ga druk oefenen met mijn prijs, zodat volgend jaar een golftoernooi opgenomen kan worden in het Fehnprogramma ;)


Zijn er al foto's???
 
En wat denk je, ga ik niet naar het fehn, lig ik toch gestrekt op de bank na een klein snij ongeluk 🤐🤕😤
 
Ook thuis, motor afgeladen en nu aan het nagenieten van een top weekend. Erwin Miranda, Wubbe en Norbert, bedankt voor alles.
 
Wij zijn ook weer goed overgekomen. Heb behoorlijk weinig mee gekregen van de rit naar huis behalve dat ik dichtbij huis weer wakker was geworden :P :Z

Ik vond het erg gezellig. Het was een top weekend, als vanouds *O* *O* *O* Bac to basic :) Ontzettend genoten van iedereen en alles (behalve dat ik optimaal gebruik heb gemaakt van het toiletgebouw op zaterdagochtend _O- )
 
Wij hebben enorm genoten dit weekend hoewel afgelopen nacht voor mij niet meer herhaald hoeft te worden :N
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en inzet *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan