Fehn Wochenende nr.9

Het meest jammere aan dat het al geraden is? Dat de opleving van het topic dan maar zo kort duurt!
 
Ik zou het me anders best goed voor kunnen stellen.... niet omdat je het mij niet gunt maar omdat het zo snel geraden is ;)

Dat het snel geraden is, dat is jammer, maar het is een spel/puzzel/quiz he ?!
Als ik iedereen laat raden en het antwoord zo verander als dat mij het uitkomt, dan is het gewoon niet eerlijk. Dat zie ik niet zitten. ;)
En het is ook nog eens zo, dat ik een locatie uitkies en rondom die locatie begint het plannen. Dan zou ik ook dat steeds moeten aanpassen....
Gelukkig heb ik verder niks te doen :P



Het meest jammere aan dat het al geraden is? Dat de opleving van het topic dan maar zo kort duurt!
:^

Het is sowieso dunner geworden op MF. Dit komt volgens mij ook omdat iedereen teveel heeft en niets meer de volle aandacht heeft.

Ik had op een gegeven moment ook:

Skype
Msn
Twitter
Instagram
Wat ap?
Gezichtenboek
Motor-forum
fok-forum

En op een gegeven moment draaide ik alleen maar rondjes op het internet en kreeg het net allemaal niet meer mee.
Nu heb ik alleen nog:

Skype
Msn
Twitter
Instagram
Wat ap? (waar ik ook bijna niets meer doe)
Gezichtenboek
Motor-forum
fok-forum

En heb het er nog steeds druk genoeg mee :P
 
Twitter en instagram (en al helemaal snapchat) ben ik tot nog toe ver vandaan gebleven. Heb alleen nog even een blauwe maandag een werk-twitter-account gehad. Wat is dat k*t zeg, echt marketeers die naar andere marketeers twitteren hoe geweldig ze wel niet zijn en niemand die daadwerkelijk wat van een ander leest.

Whatsapp gebruik ik enkel met die beruchte whatsapp groepjes, om de foto's van de kindjes met een klik te kunnen delen met opa oma en mijn zusje bijvoorbeeld, of zodat mijn man ook kan lezen wat voor afspraken ik maak met de oppas.

Alleen dat smoelenboek, daar moet ik nog een keertje zonder denk ik...
 
Twitter en instagram (en al helemaal snapchat) ben ik tot nog toe ver vandaan gebleven. Heb alleen nog even een blauwe maandag een werk-twitter-account gehad. Wat is dat k*t zeg, echt marketeers die naar andere marketeers twitteren hoe geweldig ze wel niet zijn en niemand die daadwerkelijk wat van een ander leest.

Whatsapp gebruik ik enkel met die beruchte whatsapp groepjes, om de foto's van de kindjes met een klik te kunnen delen met opa oma en mijn zusje bijvoorbeeld, of zodat mijn man ook kan lezen wat voor afspraken ik maak met de oppas.

Alleen dat smoelenboek, daar moet ik nog een keertje zonder denk ik...

Ik chat via gezichtenboek veel met buitenlandse collega's, en dat wil ik eigenlijk zo behouden. Voor de rest zegt het mij ook niet zoveel meer.
 
Eigenlijk had ik nog een hint klaar.

full


+
 
Laatst bewerkt:
Dat het snel geraden is, dat is jammer, maar het is een spel/puzzel/quiz he ?!
Als ik iedereen laat raden en het antwoord zo verander als dat mij het uitkomt, dan is het gewoon niet eerlijk. Dat zie ik niet zitten. ;)
En het is ook nog eens zo, dat ik een locatie uitkies en rondom die locatie begint het plannen. Dan zou ik ook dat steeds moeten aanpassen....
Gelukkig heb ik verder niks te doen :P
Was ook gewoon een grapje van mij hoor :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan