Fehn Wochenende nr.9

Jammer, maar begrijpelijk :YTja..., wat zal ik er van zeggen...
Tien jaar met een steeds terugkerende vaste kern, maar met weinig nieuwe aanwas. En de vaste kern wordt ook al wat dunner.
Ook merk ik, dat in verhouding tot de begin jaren het topic niet meer leeft, het saamhorigheids-gevoel lager is, en het een beetje op is.
En zoals al vaker opgemerkt, om het betaalbaar/de prijs laag te houden, is het wenselijk om tenminste een groep van rond de 25 personen te hebben. Of ik moet zelf weer meer in handen nemen, en dan weer geen tijd hebben om mij onder de gasten te begeven. Nou.... :N Dat is niet de bedoeling. Ik wil zelf ook een ontspannen weekend genieten.
Misschien is het een idee om voor de "laatste" tiende keer nog een barbecue te organiseren, waarin iedereen die hier ooit was welkom is, en het Fehn Wochenende op gepaste wijze af te sluiten.

En daarna is het tijd voor iets nieuws.
Wat weet ik nog niet, maar in ieder geval op een andere datum in het jaar. En of..., en wat..., en dat zien we dus nog wel.

Maar goed, we hebben eerst nog een 9e editie :P
Mag ik bij deze dan een nieuwe aanwas voor de vaste kern aanmelden van 2 personen?
Mail stuur ik vanavond (als ik er aan denk :X ) en als we mogen komen zal ik ook meteen betalen :Y
 
Ik jeb besloten gewoon mee te gaan. Baan of niet tegen die tijd. Motor heb ik dan vast niet, vermoed ik zomaar, Misschien iemand die een achteropje beschikbaar stelt?
 
Ik jeb besloten gewoon mee te gaan. Baan of niet tegen die tijd. Motor heb ik dan vast niet, vermoed ik zomaar, Misschien iemand die een achteropje beschikbaar stelt?

Dat achteropje zal vast wel te regelen zijn.
Maar uh, zou je mij nog wel even een mailtje willen sturen? Dan krijg je een uitnodiging terug *D
 
En misschien nog even ter verduidelijking van de gene die het vergeten is of gemist heeft.

Het mailtje is bedoelt om eventueel later aan te kunnen tonen dat het zich hier om een op uitnodiging/besloten feest handelt, en dat geen openbaar feest is met vergunningplicht en aansprakelijkheden voor derden.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand nog een plekje vrij achterop de motor voor mij voor de rit??
Ik bedacht mij ineens, ik zie mezelf niet voldoende opgeknapt en ook weer gewend op de motor om met de rit mee te gaan maar...... gjvh heeft zijn Vstrom nog niet gefixed, zou die in orde zijn, dan zou je bij hem achterop kunnen (de DR raad ik je af :P ), ik ga met de auto naar het uitstapje om met de lunch wel samen met de motorrijders te zijn :Y
 
Ik bedacht mij ineens, ik zie mezelf niet voldoende opgeknapt en ook weer gewend op de motor om met de rit mee te gaan maar...... gjvh heeft zijn Vstrom nog niet gefixed, zou die in orde zijn, dan zou je bij hem achterop kunnen (de DR raad ik je af :P ), ik ga met de auto naar het uitstapje om met de lunch wel samen met de motorrijders te zijn :Y

Dat zou fijn zijn. Maar dan moet je gjvh wel achter zijn vodden zitten. :+ _O-
Maar hij heeft nog even.....
 
Kitty, bedoel je de rit die we daar gaan maken? Want dan heb ik een luxe zetel voor je ;) BMW K1600GT - lijkt je dat wat?
 
Kitty, bedoel je de rit die we daar gaan maken? Want dan heb ik een luxe zetel voor je ;) BMW K1600GT - lijkt je dat wat?


Ja, ik bedoel inderdaad de rit die we daar gaan rijden. Ik kom met
de auto die kant op. Mijn motor is te onbetrouwbaar om zo ver weg te gaan.
Dat zou heel fijn zijn. *O*

Dan kan gjvh het lekker rustig aan doen. :+
 
:W

Goede middag


Ik ga er nog eventjes over nadenken of ik alleen kom naar het Fehn weekend :$ .
Ik mis de gezelligheid en Forumle 1 is echt zo'n mannending ;)

Jullie horen het voor juli
 
Terug
Bovenaan Onderaan