Fever 2010 Nederland

Bennixxer

MF'er
12 jan 2010
115
0
Spijkenisse
Hallo stuntrijders,

Zijn er hier nog motorrijders die een beetje stunten met hun motor.

Zoals driften, donuts, wheelies en stoppies

2ntcoqf.jpg


5cm8fd.jpg


2lnyej9.jpg


b4ufck.jpg


2lnhc2o.jpg


1yolc.jpg


binnenkort zal er weer een event zijn waar iedereen zijn kunsten kan laten zien.
 
wat ik me afvroeg, waarom zo vaak GSX-R ??

Voornamelijk 1000's, 1100's en busa's

je ziet wel andere merken maar niet vaak.
Doe het zelf niet, maar het ziet er wel gaaf uit :}
 
wat ik me afvroeg, waarom zo vaak GSX-R ??

Voornamelijk 1000's, 1100's en busa's

je ziet wel andere merken maar niet vaak.
Doe het zelf niet, maar het ziet er wel gaaf uit :}

Ik denk dat het meer te maken heeft met de voorkeur voor Suzuki.

Als je het een keertje wil zien ben je welkom in Zaandam de 25e dan zal er weer een showtje worden gegeven door het RWP en diverse verlengde motoren van Custom Sportbikes
 
Hieronder de link van een ride out van de Ryff Ryders in Zaandam vanaf het clubhuis

Zondag zal er een groot event zijn op de parkeerplaats van de Karwei in Zaandam
meer info op de site van Ruff Ryders Europe
 
Fever day van de ruff ryders europe was een geslaagd event.

diverse rijders lieten hun kunsten zien, waaronder deze jonge
coureur van 12 jaar....

js11f8.jpg

95pm5h.jpg

2zdpuus.jpg
 
Ik zie weinig kunsten van de kleine man :(

Of is het al een kunst als je op een motorfiets kunt zitten met 1 voet aan de grond?
 
Filmpjes zijn binnenkort te zien via pp2g tv en er zullen ook wel filmpjes op yt komen.

zodra die zijn voeten op de stepjes heeft maakt dat allemaal niet meer uit toch?
want rijden kan die wel
 
Nou lijk ik misschien een ouwe lul maar Laura mag niet de wereld rond zeilen van de kinderbescherming maar deze knul mag gewoon in zijn spijkerbroek met gimpies op en snelle motor rijden (hoewel geen foto dat bewijst...). Lekkere opvoeding denk ik dan.
 
De Ruff Ryders meet in Zaandam was erg vet!
Veel antillianen ja, maar net zoveel Nederlanders. En de sfeer was net zo gezellig als tijdens een wedstrijd van Oranje.
Er waren net zoveel verlengde motoren als niet verlengde. Deze foto's geven denk ik een verkeerd beeld en dit was tevens niet in Zaandam meen ik.

Die gast met die zwarte GSX-R is echt ziek! Gewoon prachtig om hem te zien driften van links naar rechts en telkens nét langs de stoeprand. Je krijgt gewoon adrenaline van het kijken.

En de RWP gasten waren natuurlijk ook top. Ziek gewoon wat zij kunnen met een supersport. Je ziet het en je denkt "dat kan gewoon niet!".

En dat jochie kan ook al mooie strepen trekken. Jong geleerd, oud gedaan, ongetwijfeld.
 
Laatst bewerkt:
@musfed:
Laat deze knul en Laura lekker hun lolletje hebben.

Bemoei jij je lekker met de opvoeding van je eigen kinderen. Dan komt het helemaal goed.
 
Laatst bewerkt:
Custom Sportbikes samen met Mike`s Bike Styling en Life Creations op het paddock tijdens het Japanse Autosport Festival.

Check ook de link op nufoto.nl

296onc4.jpg


20rtnig.jpg


2cwtbn.jpg


aon786.jpg


w22814.jpg


k9i2xy.jpg


mh9gk4.jpg


2yv5fg0.jpg


2wmi8oj.jpg


wlsvbc.jpg


jpx9qh.jpg


Voor dit event wil ik de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt bedanken;
Erik, Livingstone, Luuk, Björn, Michael en Junny.

Op naar het volgende event.... 18 September in Wolvega...Motors Kieken
 
Terug
Bovenaan Onderaan