Feyenoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
I'm with you Redgixx :) ....

Was weer een topavondje, lekker met mijn vrienden foebal zitten kijken ... Ben niet helemaal nuchter meer, maar was een echte ouderwetse Europacup ...

En dan in Eindhoven zitten en hopen dat Feyenoord wint, was een moeilijke avond voor me .. Maar de goeie hebben gewonnen !!!!..

HAND IN HAND KAMARADEN !!! BIG PETE RULEZZZzzz :} :}
 
Zal ik ff een poll maken met wel of geen voetbal op het forum?????? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Of een poll voor Feyenoorders of voor PSV
 
Laatst bewerkt:
:r , moet dat nou ;) . Vind er al geen reet aan dat voetbal, tenzij ze op van die minimotors gaan zitten of zo...
 
Ik denk dat 90% geen voetbal op dit forum wilt.
Waarom zou je het over voetbal willen hebben :?
En als je toch over wilt hebben, ga je gewoon naar http://www.voetbal-forum.nl (www.voetbal-forum.nl) :P
Dit is GVD een motor-forum :)
 
Niet zeiken Daniel(en anderen), als een topic je niet bevalt in ALGEMENE praat post je lekker niet....

Maar dat schijnen veel mensen hier nog niet helemaal door te hebben, is niet erg hoor :P ...
 
Fuck, ik denk dat ik maar beter in mijn nest kan gaan liggen anders kom ik er morgen nooit een beetje op tijd uit ...

Jammer, dat ik niet de komst van onze modjes kan afwachten die jongens hebben het al zo zwaar })

Lekker dromen over de finale in de kuip :) !!!!
 
Ik denk dat 90% geen voetbal op dit forum wilt.
Waarom zou je het over voetbal willen hebben :?
En als je toch over wilt hebben, ga je gewoon naar http://www.voetbal-forum.nl (www.voetbal-forum.nl) :P
Dit is GVD een motor-forum :)

Ach, als ik iets niet leuk vind mag een ander dat nog wel vinden toch???
 
Zie je geen HOOFDLETTER
Snappie hem

Fuck, ik denk dat ik maar beter in mijn nest kan gaan liggen anders kom ik er morgen nooit een beetje op tijd uit ...

Jammer, dat ik niet de komst van onze modjes kan afwachten die jongens hebben het al zo zwaar })

Lekker dromen over de finale in de kuip :) !!!!

Vind ik ook jammer.
Ik ga ook naar m'n nest, moet er 4.45uur weer uit.

Tuurlijk Daniël zag ik die grote T.

Niet alles zo serieus nemen motorvrienden :}

Wel te rusten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan