FF aanmelden brabants olifanten treffen (BOT)

Er1win

Die hard MF'er
30 jan 2003
804
0
Deurne
Jongens en meisjes geef (als je het al niet gedaan hebt) jezelf + bakkenist op voor het BOT, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
Op 9 en 10 oktober gaat ie, voor de eerste keer, plaatsvinden onder het mom van
--GEWOON GEZELLIG--
full


zomaar een foto van een etappe uit de zaterdagmiddag BOT rit in het mooie Brabant


Kijk voor meer info + opgave onder "waar is wat te doen" (kweet niet hoe je moet linken)
 
Geen gemaar guys, gewoon komme met z'n allen (trouwens veul views weinig proaters)
 
heb mij enige tijd geleden al aangemeld volgens mijn.... in het topic wie wat waar enzo......... dat blijft gewoon staan hoor, weet alleen nog steeds niet of mijn vrouw mee wil en/of we de kleine ergens kunnen parkeren.....
 
Jongens en meisjes geef (als je het al niet gedaan hebt) jezelf + bakkenist op voor het BOT, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
Op 9 en 10 oktober gaat ie, voor de eerste keer, plaatsvinden onder het mom van
--GEWOON GEZELLIG--
(Afbeelding)

zomaar een foto van een etappe uit de zaterdagmiddag BOT rit in het mooie Brabant


Kijk voor meer info + opgave onder "waar is wat te doen" (kweet niet hoe je moet linken)

Wie gaat er met jou mee?

En die foto...... PLAGIAAT

:P
 
heb mij enige tijd geleden al aangemeld volgens mijn.... in het topic wie wat waar enzo......... dat blijft gewoon staan hoor, weet alleen nog steeds niet of mijn vrouw mee wil en/of we de kleine ergens kunnen parkeren.....

Dit is ook niet bedoeld als opgave-topic, meer als sluikreclame :X
 
Wie gaat er met jou mee?

En die foto...... PLAGIAAT

:P

Met mij gaat mee;
1. m'n dessert span, afgeladen met brood / beleg / bier en een tentje
2. m'n maat (komrad) met een, waarschijnlijk geleend span (grijs met lichte koprolschade)
3. Jouw buurman (moet ik of jij nog wel ff aan 'm vragen)
4. Jouw "woensdag frietdag" maat met z'n '72-er (mag jij nog ff aan 'm vragen)

En die foto: was dat niet JOUW camera, MIJN actie ;)
En nou naar bed jij Schwarzwaldrakker!
 
Met mij gaat mee;
1. m'n dessert span, afgeladen met brood / beleg / bier en een tentje
2. m'n maat (komrad) met een, waarschijnlijk geleend span (grijs met lichte koprolschade)
3. Jouw buurman (moet ik of jij nog wel ff aan 'm vragen)
4. Jouw "woensdag frietdag" maat met z'n '72-er (mag jij nog ff aan 'm vragen)

En die foto: was dat niet JOUW camera, MIJN actie ;)
En nou naar bed jij Schwarzwaldrakker!
Heb je tegen die tijd je Bami-bike op kenteken dan??
 
Hij heeft em nog niet en nou al problemen, zie zijn onderschrift: "Chiang ligt hopelijk in de haven" :+
Jij hebt nog geen bier gehad vanavond, wat let ie goed op hé.
Morgen D-day, aanhangwagen staat al klaar om 't kratje te laden.
 
Hierbij de officiele bevestiging dat m'n buurman ook meegaat met z'n dnepppppppppprrrrrrrttttt.

Waar blijven de foto's van je toetjes-span

8-)
 
Jongens en meisjes geef (als je het al niet gedaan hebt) jezelf + bakkenist op voor het BOT, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
Op 9 en 10 oktober gaat ie, voor de eerste keer, plaatsvinden onder het mom van
--GEWOON GEZELLIG--
Klinkt goed, schrijf me maar bij!
(Afbeelding)

zomaar een foto van een etappe uit de zaterdagmiddag BOT rit in het mooie Brabant
Lijkt me sterk, volgens mij ligt de Stilfserjoch (hoogste bergpas van Europa, onlangs nog overheen gereuteld) ietwat uit de route. :P

Kijk voor meer info + opgave onder "waar is wat te doen" (kweet niet hoe je moet linken)
[/quote]
 
jaja....meld u aan allen!!!

(roadrocket moet zelf nog wel even z'n koppeling in orde maken en eens kijken wat hij met dat geknapte spaakie in het achterwiel doet.....komt goed....)

kheb dr zinin! :]
 
Mooi he, alleen hoop ik toch dat we daar met het BOT niet gaan rijden, Ik heb er geen moeite mee, maar mijn span hoogstwaarschijnlijk wel. '(
 
Mooi he, heb em met de solo gedaan.
Wil best nog wel met spannetje een keertje doen
 
Kan ik me in dit topic ook afmelden? '(

Heb nogal last van andere drukte rond die periode en drie weekends achter elkaar de hort op wordt me teveel. Misschien kom ik die zaterdag even op & neer rijden (met de BMW, zal ik buiten het hek parkeren :P ).
 
Kan ik me in dit topic ook afmelden? '(

Heb nogal last van andere drukte rond die periode en drie weekends achter elkaar de hort op wordt me teveel. Misschien kom ik die zaterdag even op & neer rijden (met de BMW, zal ik buiten het hek parkeren :P ).


Nee kan niet,je bent VERPLICHT te komen, andere afspraken kunnen ook wijken,

Tot dan,

Groetjes

Het BOT-team

bot he :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan