ff een vraagje???

Status
Niet open voor verdere reacties.

yamaha YZF-R6

Rookie
12 nov 2004
14
0
amsterdam
ik had ff een vraagje wat is jullie grootste blunder???
ik wil het ff weten omdat ik laatst zelf iets stoms gedaan heb.
ik heb laatst me vriendin naar het station gebracht ff stoer doen met de motor natuurlijk!!!
keihard op me bek gegaan egt .... |( ik ben er al weer bovenop maar me motor ze spiegeltjes hangen los en de uitlaat zit scheef!!!
 
Ik heb eens tijdens een proefrit binnen 15 minuten een CBR 1000F totall loss gereden.

Helaas was het een tweedehandse motor en dan mag je er niet automatisch er van uitgaan dat ie all-risk is verzekerd. Zelfs niet als het een motor van een dealer is.

Grapje heeft me 5000 guldens gekost. |(
 
Ik heb eens tijdens een proefrit binnen 15 minuten een CBR 1000F totall loss gereden.

Helaas was het een tweedehandse motor en dan mag je er niet automatisch er van uitgaan dat ie all-risk is verzekerd. Zelfs niet als het een motor van een dealer is.

Grapje heeft me 5000 guldens gekost. |(
Ehm, ik neem aan dat je toch verzekerd was, niet?
 
sjeeses... waar moet ik beginnen?

- bij ieder stoplicht de motor af laten slaan. er zat een blauwe volvo achter me en die kwam er niet langs. die heeft dankzij mij een kwartier gedaan over een stuk van ongeveer 700 meter. :+

- de motor af laten slaan en vervolgens op de claxon drukken in plaats van de start knop. de auto voor me wegscheuren want die dacht dat ik ongeduldig was...

- de koppeling laten schieten en vervolgens de heg van de buren inrijden.

- me grandiooos verremmen en bijna een weiland in zeilen (op m`n examen :X , maar toch geslaagd)

- bij het opbokken de motor meerdere keren achter elkaar over de grond gooien

- stug willen wegrijden met de jiffy nog uit. en vervolgns 5 minuten staan kloten voordat ik daar achter kwam.

ga zo maar door...

mocht je in west friesland een zwarte gpx600r tegenkomen, blijf dan uit de buurt :o
 
met een mito waarvan de accu leeg is, voor het stoplicht staan en af laten slaan...
dus toen het groen werd, in z'n 2 gezet en rennen maar!
(koppelingskabel ook half door, dus tijdens het rennen erop springen :+ )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan