ff hallo

nqe

Rookie
11 aug 2006
9
0
gouda
Hallo!

Ik, nqe, heb net 2 lessen gehad. Motorrijden stond altijd al op mijn verlanglijstje, maar nu ik van baan ben verandert moest het er toch maar van komen. Van Gouda naar Schiphol is toch een aardig eindje, zeker met files en drukte. Met een motor is het natuurlijk net zo ver:-) Maar ik wil eigenlijk wel gewoon rustig langs files rijden en direct voor stoplichten wachten;-)
Woensdagavond naar Goedhart, Bodegraven om mijn outfit bij elkaar te zoeken. Ik denk toch maar een leer pak (is veiliger glijden:-() met daaroverheen een regenpak voor het NL-weer. Ook de rest moet nog.
Als motor heb ik een Suzuki GSX 600 F op het oog. Rood, dus lekker opvallend op de weg.
Duurt voor iedereen een overal het aanvragen van examens zo lang?? Ik zou pas 28 september mijn eerste examen kunnen doen (AVB). Ik wil graag zo snel mogelijk op de motor...

groetjes,

nqe
 
:W nqe
full


Als je ook een icoon wilt hebben of resizen, ff hier vragen. 8-)
 
Hey Nqe, welkom op het forum!
Ik weet niet of je al bent geslaagd bij Goedhart, anders kan ik je het Motorkledingcenter op de Rijneke Boulevard in Zoeterwoude Rijndijk aanraden! Heel veel keus voor schappelijke prijzen!

En voor wat betreft rij-examen: dat ligt echt aan jouw rijschool. De rijscholen kunnen tegenwoordig zelf examendata inkopen en dat kan op heel korte termijn. Vraag eens bij andere rijscholen in jouw buurt hoe snel je bij hun examen kunt doen dan kun je daarmee wat druk uitoefenen bij jouw rijschool.
 
Terug
Bovenaan Onderaan