ff lache om deze spotgoedkope zx12r op 25kw!!

miehoe

MF veteraan
2 okt 2004
1.488
0
Schubbenkuttenveen
ik kwam net weer een prachtige advertentie tegen op motor.2dehands.nl
bij de afdeling klein rijbewijs stond een kawasaki ZX 12(!!!!!)R uit oktober 2002
deze werd aangeboden voor 4.500 euries en raad eens o gek hij staat niet op kenteken (als die nie gejat is ben ik henk) hij heft er vanalles aan verbouwt en veel opties op zitten spreekt engels (heeft een wel erg slechte vertaal machiene gebruikt)

http://www.motor.2dehands.nl/markt/motor/m_25kw/7206141_Kawasaki_Kawasaki_De_Beschrijving_van_het_voertuig_Zo_veel_aangezien_ik_h.html?start=15

als je um ff wil bekijken of wil bieden
 
hb die ad trouwens maar even bij 2ehands.nl gemeld. kan het mij niet voorstellen dat er iemand in trapt, maar voor het geval dat...
 
ff hier posten als foto voor als hij straks weg is :P

hij echt super jah :P

full
 
Ongelofelijk....

Ik weet niet wat erger is,
Dat zulke overduidelijk nep advertenties geplaatst worden door gasten die hun geld willen verdienen door het van andere af te troggelen...
OF mensen die hier intrappen...

Maar ja, Net5, homeshoppingchannel en dat soort onzin is eigenlijk hetzelfde.
Zo nep, maar toch trappen de mensen erin.

Ik ken mensen die meegaan met die zeer goedkope busreizen met een verkoopmiddag.
Ze kopen niets maar er zijn genoeg mensen die erin trappen om een dekbed van 1500 EURO!!!! te kopen.
Ze geloven echt dat ze de busreis cadeau krijgen omdat de maatschappij het zulke aardige mensen vinden..


sorry, zeikmodus zet ik nu af


 
Laatst bewerkt:
mahahahah hij is nog te lui geweest om die advertentie zelf te typen ook, is gewoon door 'n vertaal programma gehaalt
 
Dit is wel een kerel met een heel apart soort woordgebruik

2002 ZX12R Ninja, onder 4700 mijlen, uiterst krachtige, grote betrouwbare behandeling, goed gehandhaafd, en werkelijk schoon.
De achterstaartsectie werd in orde gemaakt
en de achtersignalen werden versmald
De fiets heeft zeer goed aan uitstekende verf
De meerderheid van de mijlen is weg, en nog zeer laag voor een yaer-oude fiets twee
overduidelijk een kwestie van two year-old anderz schrijven, overduidelijk de vertaler van AltaVista aan de gang geweest hier :D

Deze fiets is boven gemiddelde!!!! van!!! GELIEVE NOTA TE NEMEN
en een kleur aangepaste achterzetelkap is inbegrepen
Een zwarte Helm van de Klok, rangschikt Groot, is
Hans Klok heeft sinds kort iets met Aria ofzo? Nog niks op Motorfreaks.nl gelezen :o ?
Geschikt voor klein rijbewijs
Én er zit zo'n mooie (Dodge :+ ?) 6 Cillinder in

Echt een geweldig begin van de ochtend zo'n spam-verhaal! 8-)
 
Hey ik heb deze motor net aangeschaft. Dat is toevallig. Ach de verkopers zullen per ongeluk wel vergeten zijn de advertentie te verwijderen.

Ik had afgesproken op Amsterdam Centraal. Er stapten 3 Marokkaans aandoende mannen uit een donker busje zonder kentekenplaten (zullen ze wel verloren zijn). Ik moest cash betalen en ze zouden hem die middag bij mij komen afleveren. Ik ben nu al ruim een week verder en ik heb nog niks bezorgd gekregen. Ze vroegen niet eens om mijn naam en adress gegevens. In het busje stonden achterin ook nog een Ducati 999R, een Suzuki gsx 750 R (2004 model) en ze hadden ook nog een Kouwesjakie ZX-6R en daar kreeg je zelfs nog een slot bij want die zat nog door de achtervelg met een stuk van een lantarenpaal er nog aan. Leken best aardige betrouwbare mensen. Ze namen zelfs mijn portomonnee en telefoon mee zodat ik daarvan niet beroofd zou worden op het station. Ze zeiden dat ik die terug zou krijgen bij aflevering van de motor.



Ik w8 dus nog in spanning af B|
 
Laatst bewerkt:
berooft waar je bij stond?das wel klote dan!ik zelf koop niet op z'n manier...ik wil iets dan meteen meenemen,niet zo...eigenlijk... :X
 
Hey ik heb deze motor net aangeschaft. Dat is toevallig. Ach de verkopers zullen per ongeluk wel vergeten zijn de advertentie te verwijderen.

Ik had afgesproken op Amsterdam Centraal. Er stapten 3 Marokkaans aandoende mannen uit een donker busje zonder kentekenplaten (zullen ze wel verloren zijn). Ik moest cash betalen en ze zouden hem die middag bij mij komen afleveren. Ik ben nu al ruim een week verder en ik heb nog niks bezorgd gekregen. Ze vroegen niet eens om mijn naam en adress gegevens. In het busje stonden achterin ook nog een Ducati 999R, een Suzuki gsx 750 R (2004 model) en ze hadden ook nog een Kouwesjakie ZX-6R en daar kreeg je zelfs nog een slot bij want die zat nog door de achtervelg met een stuk van een lantarenpaal er nog aan. Leken best aardige betrouwbare mensen. Ze namen zelfs mijn portomonnee en telefoon mee zodat ik daarvan niet beroofd zou worden op het station. Ze zeiden dat ik die terug zou krijgen bij aflevering van de motor.



Ik w8 dus nog in spanning af B|


:+
 
Opties: Handvatverwarming, Valbeugels, 25 KW / Geschikt voor klein rijbewijs, Alarm, ABS, Ruit / Kuip, Kofferset

:? :? :? :?
 
:} top opmerking die houden we erin.

hij is van mijn turkse vriendje, die had um van zijn oom gekregen en vervolgens aan zijn beste vriend (van 34) hassan verkocht. deze verblijft tijdelijk in engeland vanwege een politie fout (de nare mannen hadden zijn poedersuiker verward met iets anders)
 
ik ga denk ik zo ff een dodge tomahawk met 200 kam voor 2100 erop zette kan je lagge. ik doe er zelfs een pak melk bij (ja deze rijden niet meer op benzine maar op melk,goed he)kijke of ze reageren. noem ik me zelf O. Binladen en zet dat ik in late we zeggen, oesbekistan woon.

ER MOET MEER MELK GEDRONKEN WORDEN

MELK DE WITTE MOTER, SLECHT VOOR DE MOTOR
 
Terug
Bovenaan Onderaan