Ff mijn cbr1000rr fireblade showen!!

Rijd er iemand met een Yoshimura onder zijn Blade?? Ik krijg hem binnenkort binnen, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij klinkt en zo. Ik vijnd hem er in ieder geval wel super uitzien.

Heb je die demper er al onder zitten?? Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet :)
 
Heb jij een geluidsbestandje van de Leo?

Nee maar geloof me dat er echt een heerlijk geluid in zit,vet lomp
full
 
ff een vraagje, klopt het dat de startonderbreker die op jullie fireblades zit door de verzekering erkent wordt ivm korting op de premie?
 
ff een vraagje, klopt het dat de startonderbreker die op jullie fireblades zit door de verzekering erkent wordt ivm korting op de premie?

Niet door elke verzekerings maatschapij,bij mijn deden ze eerst moeilijk omdat er geen aparte papieren voor de startonderbreking bij de motor zitte.
Maar ik heb ze laten bellen met de dealer en die heeft het geregeld *D
 
Bij unive krijg je 30% korting op je premie als er een scm goedgekeurd alarm op zit. Toch de moeite, vooral als het er al op zit *D
 
Onder druk ?? Daar valt dan niks meer te reden *D
(Afbeelding)

Yippie ja yeeeh :} LEO rulez

ff een vraagje, klopt het dat de startonderbreker die op jullie fireblades zit door de verzekering erkent wordt ivm korting op de premie?

Ja klopt, door oa Europeesche en ik heb het bij Amev ook voor elkaar. Molenaar heeft een brief van Honda Nederland, dat ze geen tweede alarm "accepteren". Dit trok mijn tussenpersoon over de brug.
 
Laatst bewerkt:
Thanks Blitze,

als je dat wil doen graag,
ik zie het wel
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn ze van Booster. In een beetje zelfrespecterende motorzaak zul je deze knippers vinden:

tel30.JPG


tel31.JPG


tel36.JPG


De zwarte afdekplaatjes heb ik zelf gemaakt van dat kunststof waar je je CD in drukt, binnenin het CD hoesje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan