Ff mijn cbr1000rr fireblade showen!!

Is er veel verschil als het achtertandwiel 2 tanden groter wordt?

Ik heb een programmatje gevonden waar je het mee kan uitrekenen:

GEARDATA 2.1 ff googlen en je hebt hem

Bijgaand een grafiekje, ik heb mijn blade bijv. 1 tandje groter gezet.

173508
 
ff een vraagje, klopt het dat de startonderbreker die op jullie fireblades zit door de verzekering erkent wordt ivm korting op de premie?

Van mijn verzekering (Aegon via een tussenpersoon) moest er een alarm met SCM-goedkeuring op. De HISS was niet voldoende. Hangt, zoals je al eerder hebt kunnen lezen, van de verzekeraar af.
Heb geen problemen met Honda gehad ivm 2e systeem. Ik heb er een origineel Honda-alarm op laten monteren.
 
Van mijn verzekering (Aegon via een tussenpersoon) moest er een alarm met SCM-goedkeuring op. De HISS was niet voldoende. Hangt, zoals je al eerder hebt kunnen lezen, van de verzekeraar af.
Heb geen problemen met Honda gehad ivm 2e systeem. Ik heb er een origineel Honda-alarm op laten monteren.

Ik hoopte dat Unive 'erin zou trappen' maar helaas. Heb nu een spyball gekocht. Zo snel mogelijk installeren en hebben die 30% korting ;)
 
Ik hoopte dat Unive 'erin zou trappen' maar helaas. Heb nu een spyball gekocht. Zo snel mogelijk installeren en hebben die 30% korting ;)

Zelf installeren gaat niet op voor de verzekering,je moet een inbouw certificaat hebben van een erkent inbouw bedrijf.Deze geven ook het certificaat af aan jouw en deze overhandig je weer aan je verzekeraar.
 
Hallo,

Ik heb een vraag over de plaats van het orginele alarm van Honda.
Ik ben sinds 3 dagen trotse eigenaar van een nieuwe CBR 1000RR in de kleur zwart.
Nu wil ik uit mijn oude CBR 929RR het spyball alarm overbouwen.
Kun iemand mij vertellen waar het orginele Honda alarm is geplaatst.
Ik de kont is er bij mij geen plaats meer voor, scotoiler en gereedschapset.
Voor de verzekering moet ik wel alarm een plaatsen.

Bij voorbaat hartelijk dank,

Met vriendelijke groet,

Scanman
 
Gefeliciteerd met je motor :]
Ik heb vorige week een spyball alarm in laten bouwen. Het kastje past maar net onder de kont. Verder is er geen plaats volgens mij, maar dat wil niets zeggen natuurlijk....
 
Hallo,

Ik heb een vraag over de plaats van het orginele alarm van Honda.
Ik ben sinds 3 dagen trotse eigenaar van een nieuwe CBR 1000RR in de kleur zwart.
Nu wil ik uit mijn oude CBR 929RR het spyball alarm overbouwen.
Kun iemand mij vertellen waar het orginele Honda alarm is geplaatst.
Ik de kont is er bij mij geen plaats meer voor, scotoiler en gereedschapset.
Voor de verzekering moet ik wel alarm een plaatsen.

Bij voorbaat hartelijk dank,

Met vriendelijke groet,

Scanman
Ik heb hem vandaag opgehaald, en de spyball zit dus onder het kontje. Gereedschapsetje heb je niet nodig, dus gooi je dat er uit. :)
 
Hallo,

Ik heb een vraag over de plaats van het orginele alarm van Honda.
Ik ben sinds 3 dagen trotse eigenaar van een nieuwe CBR 1000RR in de kleur zwart.
Nu wil ik uit mijn oude CBR 929RR het spyball alarm overbouwen.
Kun iemand mij vertellen waar het orginele Honda alarm is geplaatst.
Ik de kont is er bij mij geen plaats meer voor, scotoiler en gereedschapset.
Voor de verzekering moet ik wel alarm een plaatsen.

Bij voorbaat hartelijk dank,

Met vriendelijke groet,

Scanman

Hallo scanman, meld je je ook aan bij hèt CBR1000RR topic?

Honda cbr1000rr (deel 1)
 
Terug
Bovenaan Onderaan