Ff mijn cbr1000rr fireblade showen!!

speeds

Banned User
17 nov 2002
516
0
Hieronder mijn trots.
Hij is reeds voorzien van:

*leo vinci factory titanium demper(wat een geluid!!)
*achterlicht met geintergeerde knippers
*twee tand groter achtertandwiel
*puig racing screen
*kleine knippers voor
*Seat cover(orgineel honda)
*Powercommander usb

honda-cbr1000rr-04-bikepics-257497.jpg


honda-cbr1000rr-04-bikepics-257498.jpg


honda-cbr1000rr-04-bikepics-257499.jpg


honda-cbr1000rr-04-bikepics-257500.jpg


honda-cbr1000rr-04-bikepics-257501.jpg


honda-cbr1000rr-04-bikepics-257502.jpg


honda-cbr1000rr-04-bikepics-257503.jpg





Hieronder de dynoruns van mij cbr1000rr

Ik ging naar de dynobank toe met een onafgestelde powercommander 155,9pk en ging weer naar huis met een afgestelde powercommander 163 achterwiel pk's!!

Hieronder de eerste run vergeleken met de nieuwe afstelling(blauwe lijn is de oude en de rode lijn de nieuwe)
Kijk en huiver!!

honda-cbr1000rr-04-bikepics-256286.jpg



Hieronder het resultaat van de afstelling.


honda-cbr1000rr-04-bikepics-256181.jpg



Wat dit precies is weet ik niet??


honda-cbr1000rr-04-bikepics-256178.jpg


Sorry heren r1 maar het lijkt erop dat de fireblade wint op de bank van de media,dus hieronder het bewijs een paar runs van een r1 van 2004 en een gsxr 1000 2003 vergeleken met mij blade.

honda-cbr1000rr-04-bikepics-256179.jpg
 
Laatst bewerkt:
De kentekenplaat heb ik op mijn jas laten sticken :+

Nee,geintje :) moet ik nog een beugel voor maken.
 
Super mooie fiets vooral de kleur :9 .
ennuhh dat achterlicht heb ik ook al liggen hij moet er alleen nog een keer in.
Heel veel plezier met je fiets.
 
zou als ik jou was ook een iets groter achtertandwiel erop zetten, 2 tanden meer en je kent hem niet meer terug, voor de rest.... machtig mooi man!!
 
Achtertandwiel is al reeds gemonteerd was het alleen vergeten te melden.

zou als ik jou was ook een iets groter achtertandwiel erop zetten, 2 tanden meer en je kent hem niet meer terug, voor de rest.... machtig mooi man!!
 
wow wat een bokgeile motor!!! :9~

[zeikmodus]Die kleine knippers die onderweg zijn moeten wel snel aankomen hoor... Op de 2de foto lijken het wel vleugels. Je mag wel oppassen dat je niet opstijgt ;) [/zeikmodus]
 
in apeldoorn? Toevallig bij het ROC boerhavestraat in de buurt? of het park? eff een keer langs sjeezen! moet hem in het echt zien :9~ :9~ :9~ ;) ;) ;)

hoe ik dat denk? ik herken het gras, schelpenpadje, klinkers en de stoeprand
 
Niet helemaal goed maar wel in de buurt.

in apeldoorn? Toevallig bij het ROC boerhavestraat in de buurt? of het park? eff een keer langs sjeezen! moet hem in het echt zien :9~ :9~ :9~ ;) ;) ;)

hoe ik dat denk? ik herken het gras, schelpenpadje, klinkers en de stoeprand
 
Niet helemaal goed maar wel in de buurt.


ja daar in de buurt. Tussen het centrum ( marktplein) en ROC einsteinlaan en ROC boerhavestraat... daar ergens toch? :P ( zal geen verdere informatie zeggen) met zo'n motor heb je gauw boeven in de buurt, misschien dat je baksteen en sigma kunt overhalen om de wacht te houden als je van huis bent 8-)
 
tralalala...ik wou dat ik jou was.....tralalala

Eerst m'n rijbewijs scoren, vervolgens leren op een suzuki bandit 600 of een oude cbr 600 en dan ga ik deze kopen. Tweedehands want nieuw vind ik ze toch wel erg aan de prijs.
M'n vriendin zegt dat er genoeg op de spaarrekening staat (joepiee). Wat een super bike, echt heel mooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan