ff naar parijs en weer terug

BTW rond HMP 81,? staat ook een vaste flitser, die motoronvriendelijk staat opgesteld.
Op de terug weg stonden ze nog met een laser klaar :N
 
Alst int weekend is, of ergens in augustus...

Doe ik mee _O_ *O*

alleen moet t dan pas over een week of 2 zijn, want mn bike staat nu nog bij de (verkeerde) dealer...
 
besef dat jullie midden in de bouwvak daarheen willen... de bp is dan echt niet leuk!!

en fuck waarom ga jij voor de toltunnel??? de rondweg zuid bij antwerpen is tolvrij?? antwerpen gent lille?? (A1-A14) klinkt onlogisch maar is sneller/korter

het lijkt me super om mee te gaan hoor trouwens.. (voel de spierpijn al opkomen) maar ik zou dan kiezen voor na de vakanties.. een weekend in september dan..

ik denk nog even na...
 
besef dat jullie midden in de bouwvak daarheen willen... de bp is dan echt niet leuk!!

en fuck waarom ga jij voor de toltunnel??? de rondweg zuid bij antwerpen is tolvrij?? antwerpen gent lille?? (A1-A14) klinkt onlogisch maar is sneller/korter

het lijkt me super om mee te gaan hoor trouwens.. (voel de spierpijn al opkomen) maar ik zou dan kiezen voor na de vakanties.. een weekend in september dan..

ik denk nog even na...

:? :? :?
 
Ik moet helaas afzeggen, eind volgende week wil ik naar de eiffel, en heb vandaag m'n enkel gekneust... -O-
 
Laatst bewerkt:
die 2005 versie heb ik meegereden, 985km uit en thuis

8 uur weg op hazeldonk, s'middags koffie en wat eten en weer terug

halverwege parijs/grens iemand met een verrot achteraslager, panne wagen erbij (niemand spreekt frans van ons) en motor achtergelaten (geen reisverzekering natuurlijk)

uiteindelijk om half een weer thuis

vermoeiend hoor, als enige met een naked achter die tupperware fietsen aan op de peage, de rest vond 170 wel een leuke snelheid.

als ik me goed herinner;
r1
fazer
thunderace ?( lagergevalletje)
Z1000
?? ZX6 dus

misschien volgend jaar weer es proberen.

jaaa moeten we weer doen, neem ik nu alleen niemand mee achterop op de terug weg.
count me in als ik kan. ga in september al naar vietnam
 
Half Augustus ga ik ook voor dagje parijs met een maatje van me. dus mocht er in week 32 geen concrete plannen zijn is er altijd nog een herkansing
 
Week 32 komt voor mij nog net slecht uit, zo'n illegale versie klinkt me ook wel interessant in de oren, alleen is dat volgens mij gekkenwerk omdat je zo lang hard rijden mentaal niet volhoudt..
 
dit klinkt gaaf om te doen misschien ga ik dan ook wel mee als mijn motor gemaakt is (en ik mijn rijbewijs terug heb ) maar doe het ook zonder boeit niet
ik weet dat de groep van mijn neef een keer naar noord spanje is gereden om een krant tekopen en weer terug is gereden was een weddenschap toen
 
dit klinkt gaaf om te doen misschien ga ik dan ook wel mee als mijn motor gemaakt is (en ik mijn rijbewijs terug heb ) maar doe het ook zonder boeit niet
ik weet dat de groep van mijn neef een keer naar noord spanje is gereden om een krant tekopen en weer terug is gereden was een weddenschap toen


zonder motor of zonder rijbewijs ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan