ff showen: RSV Mille 2005 Factory

Mooie bike :} Veel plezierige kilometers. Er gaat niets boven een hamerende twin onder je kont :9~ Ik heb ook maar witte knippers gekocht voor mijn 2004 mille. Deze zien er veel mooier uit.
 
Ik dacht dat ik hier al gepost had maar kan mezelf niet terug vinden! Maar je weet al wat ik ervan vind via MSN ;)

Als je mooi binnendoor wilt inrijden kom je maar mooi hier op de koffie. Dan heb je meteen weer minimaal 250 suffe-inrijd-kilometers versleten.




En dat cruisen komt nog wel...
Mijn vering staat nu goed, ik wacht nog wel ff op de Dyno... anders houd ik je helemaal niet meer bij '( haha veel pelzier ;)
 
Man, man, man... wat een sappig ding! :9~ :}

Wie daar geen harde plasser van krijgt is geen jongetje *D

Heel veel plezier d'r mee! :]
 
Ik dacht dat ik hier al gepost had maar kan mezelf niet terug vinden! Maar je weet al wat ik ervan vind via MSN ;)

Als je mooi binnendoor wilt inrijden kom je maar mooi hier op de koffie. Dan heb je meteen weer minimaal 250 suffe-inrijd-kilometers versleten.




En dat cruisen komt nog wel...
Mijn vering staat nu goed, ik wacht nog wel ff op de Dyno... anders houd ik je helemaal niet meer bij '( haha veel pelzier ;)

ga ik doen, zodra het zout van de weg af is :)
 
staat de tank al in de blanke lak (standaard) ???

zo niet, zou dat helpen tegen de krasjes???

jep staat in de blanke lak, alleen wel de zachte variant, en door de zwarte ondergrond zie je elk (fijn) krasje in die lak...

ach je moet wat te klagen hebben met zo'n fiets ;)
 
jep staat in de blanke lak, alleen wel de zachte variant, en door de zwarte ondergrond zie je elk (fijn) krasje in die lak...

ach je moet wat te klagen hebben met zo'n fiets ;)

Suzuki staat er ook om bekend. Ik zit er niet mee. Een motor moet gebruikt worden en dat mag je best een beetje zien. Je kan ook een stuk zwarte sticker op de plek plakken waar je normaal met je knieen zit.
 
Ik haat gekleurde velgen...Alleen zwart is mooi...

Behalve bij deze, het heeft wel iets (zwart was denk ik mooier geweest, maar dit kan er zeker mee door) en de rest van de motor: nothing but :}
 
he er zit ook een man op het aprilia forum die heet ook Teun en die heeft ook een factory dezelfde kleur dezelfde foto's ook toevallig dat er 2 van die mensen zijn in nederland :9

maar hier vind ik hem ook mooi hoor :}
 
Vette bike dude *D *D

voor je tank zou je mss kunnen kijken voor een tankpad die uit 3 delen bestaat, hebk wel is gezien op een r1 dan heb je int midden en aan de zijkanten bescherming.

Have fun en veel safe km'tjes alvast gewenst
 
he er zit ook een man op het aprilia forum die heet ook Teun en die heeft ook een factory dezelfde kleur dezelfde foto's ook toevallig dat er 2 van die mensen zijn in nederland :9

maar hier vind ik hem ook mooi hoor :}

pfff, mag ik 'm ook ff op me thuisforum showen ;)
 
pfff, mag ik 'm ook ff thuis showen ;)


ja hoor :+

RSV3.jpg


RSV4.jpg


RSV5.jpg


RSV1.jpg


RSV2.jpg


RSV6.jpg



zo, die hoorden ook nog bij de serie ;)
 
Gave bike!!

Misschien een tip? Haal de sleutelhanger van je sleutel af. Dat ding blijft tijdens het rijden op je kroonplaat stuiteren. Na een tijdje gaat dat krasjes achterlaten. Ik heb zelf mijn afstandsbediening van het alarm met een tie rap aan de sleutel vast gezet, zodat 'ie tijdens het rijden recht omhoog steekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan