ff snel tussendoor....440fjes sjowen tidjens BBQ

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
Hallo Volk,

heb de CB 350f en 400f luvvers ff een mail gestuurd over de meeting, maar mocht ik wat vergeten hebben...kijk ook ff op waar is wat te doen.. Anders mail ff...

@moderator ; Ik zet m ff hier neer omdat ik het vage vermoeden heb dat niet iedereen daar zal kijken.....

groets

tria...

see you in Gendt at 17 juli !! 8-)
 
Definitieve aanmelding :

- backfire
- cb400f (geert)
- NSR-racer
- Theo Moons
- Nimonic
- CB400man
(Joop komt ook wel...) EDIT : NIET ZEKER
- roestendoeze EDIT

Definitieve afmelding :

- Roeltjeh
- Rens

Al het andere volk : niet tenzij ander bericht... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Dat zeggen mannen met kleintjes nou altijd :+

kom maar eens meten dan mister!! :) O-)

ohja de 17 ben ik er op de CX. net nog even bevestigd met hans van sevior. dat ik de 14e mijn (of een andere) stator terug krijg en dus optijd klaar ben voor mijn vakantie met als eerste stop gendt!!

theo
 
B| en maar grote verhalen hebben he...over eurosjoppert...feestbeesten, maar als puntje bij paaltje komt (of vv)...niks, nopes, noppes, nada :( ( :P )

Dan gaan we ook voor een fatsoenlijk biermerk....suggesties ??

Joop ----> '( jammer jongen...volgende keer beter....
 
seund...

anders ha'k mooi bij je aan kunnen haken voor de heentocht ;)



(isset de cb en dattie niet af is? Ik ken anders nog iemand die er 2 van die dingen hep ;) )

nopes , das het nie , tis meer weer reizen voor de baasmeneer

heb trouwens nog een stuurtje voor je liggen hier :-)

ik heb echter nog wel een probje , ga ik daleijk een foto van maken ,en in mijn topic plaatsen
 
en aaanvullend ; vlees is besteld, prijs valt erreg mee dus ook maar wat spareribs erbij besteld... < :o )

Verders ; wat salade erbij, drank (B) wordt voor gezorgd, voor wie wil slapen is er plek dus wat willen we nog meer (en mooi weer (r) komt er ook aan...)

Dus...wees welkom !! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Wat is het adres eigenlijk ik heb wel de woonplaats maar geen adres kan je me dat mailen?

Anders kan ik niet komen, moet ik rond blijven rijden.

Is mijn tentje nodig (1pers) of is er binnen plek genoeg, matje mee en op de grond pitten.

Ramon
 
der is plek genoeg..heb iedereen gemaild maar blijkbaar ben je ergus blijven hangen. Ik stuur je ff meel.....

Kunt ook egwoon hier ergens uw plaats vinden binnen... :z
 
Hier het festivalterrein ; plaats voor 3 tentjes en schuilmogelijkheid onder het afdak... 8-)

full


See you at Gendt-Lowland's Paradise.... ;)
 
After the party verslag :

- 10.00 uur : site opgebouwd...mooie partytent, BBQ-tent en parasol, statafeltje en het afdak om de motorkes onder te zteten even vrijgemaakt...

15.00 eerste feestganger arriveert : Ron ; absoluut de sjowsteelert met zijn fietske...MMMoooooiie velgkes en dito geluid...wat stuurt dat ding zeg.

ff later arriveert Ramon vanuit Heijen ; Toffe gast. niet erg bekend van de 400-topics maar met zijn WWVRT (Woon Werk Verker Racing Team) en 17 inch voorwieleke met brembo klauwtjes voor (; }) ook weer iets aparts *D Enneh...veel smeer he...

Vervolgens Geert/CB400f die helemaal vanuit Ijmuiden met naar alter bleek een defecte oliesensor hier naartoe is gekomen. Het ding pieste zowat olie (zie voor fotokes later van Geert...) en dus even gedemonteert door hem op z'n zijkant in de struiken te leggen (vraag is of er nu ooiot nog wat groeit op die plek.... O-) en een andere sensor erin.De oliepeilstok gaf later aan dat het kantje was geweest :9 . Daarna Anthony op de rooie en Gerrit op zijn snelle fiets.

Tijdens de rescue=operatie van Geerts fiets kwam er al zachtjesaan wat 'slechter weer' opzetten. Theo Moons en Paul hadden afgezegd (respectievelijk motor niet op tijd in de verzekering en te slecht weer), maar och...een beetje regen ( |( )

Dat hebbenw e geweten....hoeremetiet...wat een stortbui en stromwind...immens zoals die lucht eruitzag...zwart, blauw geel groen...In allereil alles weer afgebroken....had geen minuut later moeten zijn ; alles was zeker de lucht ineggaan...Vervolgens maar een duo-camp ervan gemaakt ; een aantal mensen onder het afdak tijdens de slagregens de BBQ levend gehouden en met ware doodsverachting het vegetariercamp binnen (hadden slechts de salades) vlees gebracht....Gelukkig klaarde het later mooi op en naast het genot van het vlees en het goede werk van Laska en Hanny (van Henk...onze motorreviseur...) :} :} :} nog genoten van een mooie avond met sterke verhalen en natuurlijk veel geneuzel over onze CB's en rijleservaringen..

Dank aan uw allen...Volgend jaar bij Ramon (arme ziel) een CB-treffen van grotere omgang (ja jongen, had je je mond maar moeten houden) voor alle CB-fours.......Wederom omstreeks 20 juli...dus dat moet gaan lukkenm ...

Bedankt !!!! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan