ff veurstellen

Zeuz

Die hard MF'er
21 aug 2008
343
0
Breda
Hoi, ik ben Zeuz

Vroeger grote godheid maar tegenwoordig mateloos geinteresseerd in motoren en al wat eromheen hangt, maar helaas nog geen rijbewijs A in de pocket.
Als alles goed gaat kan ik volgende week beginnen met lessen en ik dacht ik registreer me alvast zodat ik evt kan bieden op een motor en/of kleding.
Bij deze dus....vragen worden natuurlijk altijd beantwoord en alvast bedankt voor mijn toelating 8-)

groetjes Zeuz
 
:W en sucses met je lessen!


Photo-B4F8CQ68.jpg



Hoe post ik een plaatje? Een korte handleiding!

Hoe krijg ik zo'n icoontje? Een uitleg.
 
Dank U dank U,

Was nog even vergeten te vertellen dat ik 21 lentes jong ben, samenwonend studerend en xbox verslaafd.
Dat lijkt me relevante informatie op dit tijdstip....
 
Welkom op het MF :W. Succes met lessen, IK heb bijna alles al zelf motor een Yamaha Fazer uit 2000 alleen dat papiertje ontbreekt nog steeds ben nog druk bezig 4 september mag ik het weer proberen voor me bijzondere verrichtingen. Laat me weten hoe je eerste lessen waren.

groetjes Suus
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het MF :W. Succes met lessen, IK heb bijn alles al zelf motor een yamaha fazer uit 2000 alleen dat paiertje ontbreekt nog steeds ben nog druk bezig 4 september mag ik het weer proberen voor me bijzondere verrichtingen. Laat me weten hoe je eerste lessen waren.

groetjes Suus

Ja is goed, ik laat t je weten mits ik t niet vergeet, ben nogal een warhoofd namelijk.
Doe je goed trouwens met zo'n nieuwe motor als beginnersfiets, niet bang om m te beschadigen?
Vrees dat die van mij toch ietsiepietsie ouder is/gaat worden/zal zijn.
Succes met je bv! :W
 
Hey heb je je eerste rijlessen al achter de rug en hoe vond je het gaan,heb je veel lessen nodig.Morgen is het voor mij zover dan moet ik examen doen 12:10 daarvoor nog ff voorrijden en dan gaan. Ach motor kan je repareren dus daar ben ik niet zo bang voor hoor.

groetjes suus
Ja is goed, ik laat t je weten mits ik t niet vergeet, ben nogal een warhoofd namelijk.
Doe je goed trouwens met zo'n nieuwe motor als beginnersfiets, niet bang om m te beschadigen?
Vrees dat die van mij toch ietsiepietsie ouder is/gaat worden/zal zijn.
Succes met je bv! :W
 
Hey heb je je eerste rijlessen al achter de rug en hoe vond je het gaan,heb je veel lessen nodig.Morgen is het voor mij zover dan moet ik examen doen 12:10 daarvoor nog ff voorrijden en dan gaan. Ach motor kan je repareren dus daar ben ik niet zo bang voor hoor.

groetjes suus

Nee helaas nog niet heb wat tegenslagen gehad dus t is er even niet van gekomen, maar vandaag of morgen neem ik contact op met een rijschool voor een afspraak.
Hoelang heb jij nodig gehad en hoeveel ben je kwijt... was t ook een goeie rijschool trouwens?
Dordrecht is goed te doen vanuit Breda dus als je erg lovend bent :)
En natuurlijk the big question... gehaald?

groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan