FF voorstellen dan maar.....

GSX-R Evo

Die hard MF'er
3 okt 2004
762
0
Gilze
Ik ben Edwin maar vrienden noemen mij al jaren EVO (afkorting van mijn voor en achternaam)
Ik verdien de boterham met het vervoeren van nieuwe en gebruikte auto's in voornamelijk nederland
Ben sinds kort gescheiden en woon momenteel alleen in Gilze en heb 2 schatten van kids die bij hun moeder wonen.(jongen van 8 en een meid van 4)
15 jaar geleden ongeveer kocht ik mijn eerste motor een suzuki GS 500e.
Ik heb de ballen verstand van motoren techniek en kwam er te laat achter dat dit een echte miskoop was.... ;(
Heb hem na een jaar van ellende verkocht maar helaas was er toen geen ruimte meer voor een nieuwe motor(kapotte auto, kinderen noem maar op)
Ik heb dus 15 jaar lopen kwijlen als die motoren onder het raam van mijn vrachtwagen door reden.
Nu ik echter weer alleen ben en de benodigde eurootjes had heb ik gelijk besloten om er weer 1 aan te schaffen.
Ik heb me deze keer laten adviseren door een goede kennis van mij die jullie misschien ook wel kennen...Arian van AvZstuntriding.Ik heb dit stuntteam leren kennen op het jaarlijkse truckstar festival op het voor jullie wel zo bekende TT-circuit van asssen.
Het is een Suzuki GSX-R 600 geworden uit 1999.
Ik moet toegeven de basis beginselen verleer je niet maar ik moet echt weer van voor af aan beginnen met motor rijden want 15 jaar niet rijden en maar 1 jaar "rijervaring" destijds is onvoldoende om te zeggen ik heb bhem onder controle.
Dus ik ga lekker weer op mijn gemak opnieuw beginnen en weer genieten van het motor rijden.
Dus ik kom jullie misschien wel ergens tegen met de motor of met mijn truck.
 
Thanks Jeroen yep die twee motoren van ons hebben elkaar al een keer ontmoet :]
 
Hoi Edwin welkom op MF.
Sta je ook wel eens bij een truckers restaurant in Gilze (weet de naam ff niet), daar komt mijn vriend ook wel eens met de truck.
Leuk dat je het motorrijden weer hebt op gepakt veel :] plezier.
 
He welkom en maak er wat van

full
 
he luitjes thanks voor jullie reacties en ik zal proberen hier op het MF ook eens wat van me te laten horen..

@ freaky cat,nee ik sta nooit op wegrestaurant het Vliegveld omdat ik elke avond in mijn eigen bedje slaap....

@ homers, AvZ-stuntriding is een motor-stuntteam,kijk maar eens op hun site.
http://www.avz-stuntriding.com

groetjes evo :]
 
Van harte welkom op dit superverslavende motor-forum 8-)


As je nu snel
full
op je kentekenplaat plakt
en
full

ergens op je auto plakt...
Dan
saludando.gif
we zeker als we je sticker zien! *D
 
Weet ik niet was jij samen met jeroen op in de pitstraat aan het helpen (ook zo.n mooi assen jas aan toen)
kan je niet meer voor de geest halen (drank denk ik ) maar thanks voor je reactie......
:] see you on the road
 
Weet ik niet was jij samen met jeroen op in de pitstraat aan het helpen (ook zo.n mooi assen jas aan toen)
kan je niet meer voor de geest halen (drank denk ik ) maar thanks voor je reactie......
:] see you on the road


als het goed is was hij niet aan het werk maar was hij er samen met doelpaal aan het rond lopen op zoek naar kim ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan