FF voorstellen en gelijk een paar vragen

Marcootje

MF'er
15 sep 2004
32
0
didam
Hellow boys and girls.

Ben eigenlijk best wel HEEL erg nieuw hier. :)
Ik las al een aardig tijdje mee. Heb een al een tijdje een rijbewijs, maar ben nu ook zelf serieus aan het rondsnuffelen naar wat anders.
( wat anders als een xj-750 maxim. )

En ik twijfel heeeeel hard tussen een paar modellen.
Ik heb al bij de zoekfunctie gekeken. Maar als ik een type motor bij zoeken neerzet dan krijg ik de complete motorforum geschiedenis op mijn kleine schermpie. :)
Ik twijfel tussen de CBR 600F2
Kawazaki zxr 750
Suzuki gsx 750 rw.

Verder heb ik ook nog even gekeken naar een yzf750. maar dat vind ik persoonlijk niks. En mijn budget laat geen r6 o.i.d. toe.

Ik ben een beginnende motorrijder. Wil wel sportief rijden. Want de yamaha maxim is wel vlot met zijn 115paardjes maar ik vind het voor geen meter rijden of ogen.

Ben ook tamelijk groot +/- 1.90 dus als er grote rijders met een cbr rondrijden graag je bevindingen neerknallen.

DUUUS rijders gooi je a.u.b. bevindingen tips ect. ect. hier neer en u helpt me VERSCHRIKKELIJK *D
 
Hoi,

Ik ben zelf 1.88m, en pas makkelijk op mijn ZXR750 uit '94.
Ben zeer tevreden over de motor, razend snel,
en die looks.... :9~ (smaken verschillen natuurlijk)

Een goeie bike om lekker mee te sturen

:]
 
ik ben 1.99 en rij op een cbr 600 f2 uit 1993 en ik pas er prima op, en ik kan nog meekomen met de nieuwe sportfietsen ook :+
 
Ook even rondgehoord.
En erg veel gelezen over de cbr.
Vind de zxr750 wel een mooie motor maar vind de cbr mooier.
Of zijn er mogelijkheden om een ander kontje op de kawa te maken.
Vind de zxr wel een mooie motor alleen heeft dat ding zo'n dikke reet.

En niemand ervaringen met de soez. Ik bedoel niet die srad maar de "gewone" gsxr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan