ff Voorstellen TinoGuzzi en meteen een vraag!

Nijs bakkie !

Maar pas op met gepoetste spannen, voor je het weet ben je een vreemde eend in de bijt.

ik kreeg met BOT7 ook al de opmerking dat mijn spannetje zo stond te glimmen t.o.v. de rest *D
Sindsdien heb ik hem mijn spannetje maar niet meer gewasen (wannabe :') )

@TS; leuk spannetje, netjes.
Zit er voor je stuurdemper nou een hele konstruktie in mekaar gebakken of lijkt dat nu zo?
 
Ik ben dan wel geen poetser, maar af en toe wordt ze toch wel even schoongemaakt.....

Er is inderdaad een constructie gemaakt om de demper eraan te koppelen.

Tja zij hebben het span aangebouwd (3 weken geleden) dus hoop dat ze het probleempje toch onder garantie aanpassen!

full
 
Zal kijken naar het type bandje en afmetingen, maar weet dat een AVON "zijspan"bandje is. Veel dieper profiel en iets vierkanter dan normale achterband. Je zou er wel solo mee moeten kunnen rijden, zeggen ze!!

Greets

Vermoedde ik al, ik had onder mijn Guz diezelfde band (5.00 -16). Schijnt toch zo'n beetje de "one and only" te zijn voor 16inch wielen. Je ziet ze ook veel bij Harley, ik was eigenlijk ook benieuwd of er andere merken en types zijn om zeg maar second source te hebben.
 
voor verstegen zit het er degelijk aan, valt me 100% mee.
over nastellen onder garantie kan je nog discussie hebben.
dit is geen nastellen meer, hij is helemaal niet afgesteld :N
dat hadden ze bij aflevering moeten doen, ze zouden nu je brandstof moeten betalen omdat je helemaal terug komt rijden.
de vlucht lijkt me ook wat riant :?
 
hahahaha Duidelijk dat Versteeghen hier nie populair is........ik ga in ieder geval terug tot bij hun en dan zullen we wel zien wat ze er gaan veranderen.

Ratman, dit is een 18 inch wiel, weet dat ie 125 mm breed is, voor de rest zal ik moeten kijken op de band zelf.........

Tino
 
hahahaha Duidelijk dat Versteeghen hier nie populair is........ik ga in ieder geval terug tot bij hun en dan zullen we wel zien wat ze er gaan veranderen.

Ratman, dit is een 18 inch wiel, weet dat ie 125 mm breed is, voor de rest zal ik moeten kijken op de band zelf.........

Tino

ja hoor , zit een 18 " wiel op , 125 mm als het bestaat kan je nog tot 135 mm gaan , weet enkel niet dat het in 18 " bestaat :?
 
Hartstikke leuk span Tino :9~ en die uitlijning hoort bij het aanbouwen. Ze zijn bij Versteeghen dus gewoon nog niet klaar met hun werk, heeft niks met garantie te maken :N

Ik vind die koffers van jou ook mooi passend, waar komen die vandaan? ('k ben zelf nog op zoek naar een aardig setje koffers voor m'n eigen Cali II span O-) ).
 
Die koffers heb ik een keertje via marktplaats op de kop kunnen tikken. De verkoper zei toen dat ze van Shoei afkomstig zouden zijn, maar ik kan niets vinden op de koffers of dat daadwerkelijk zo zou zijn! Maar ja voor 25 eurootjes heb ik ze toch maar meegenomen.
En handig zijn ze........
 
Hallo iedereen,

Ik ben bij Versteeghen terug geweest. De maatvoering klopte dus inderdaad niet. Ze hebben het zijspan opnieuw uitgelijnd (gratis!). Nu stuurt het zijspan al een stuk beter, maar ik heb het idee dat het span nu juist weer iets te veel naar rechts trekt. Op de autosnelweg met 105-110 km, moet ik toch echt behoorlijk tegen blijven sturen!! Is dat normaal, of kan ik dat verbeteren?
Binnendoor rijdend is het niet echt storend, maar ook daar voel ik het!

Graag wat ervaringen van oiude rotten in het zijspanrijden!

Tino
 
Hoest met je bandenspanning ?

Bij mij stuurde hij ineens ook veel beter nadat ik mijn banden (flink) op druk gezet heb.

Motor 3 en 3,2
Zijspan 3.
 
ik zou beginnen met nameten.
als de basisinstellingen nu goed zijn kan je stapsgewijs bij gaan stellen tot het helemaal naar jouw zin is.
ik denk zelf dat verstegen het toespoor uit de losse pols teveel heeft teruggesteld.
als je zo'n verstelling hebt waarbij de wielas verdraaid wordt is het ook heel moeilijk om dat nauwkeurig te doen.

dus: banden op spanning en meten maar *O*
 
ik zou beginnen met nameten.
als de basisinstellingen nu goed zijn kan je stapsgewijs bij gaan stellen tot het helemaal naar jouw zin is.

dus: banden op spanning en meten maar *O*

:Y

@TS; Je zit waarschijnlijk al flink in de buurt met je afstelling, neem er even de tijd voor en je komt er echt zelf wel uit, even logisch nadenken. Zelfs mij is het gelukt.*O*
 
Laatst bewerkt:
:Y

@TS; Je zit waarschijnlijk al flink in de buurt met je afstelling, neem er even de tijd voor en je komt er echt zelf wel uit, even logisch nadenken. Zelfs mij is het gelukt.*O*

En anders neme men een correctie alla Hevu.

Neen dit leg ik niet uit dat zullen anderen wel voor mij doen

_O- _O- _O- _O-
 
Is er nog een foto ergens van het gepantenteerd Hevu systeem?

zonder gekheid:
iets meer toespoor nu (klein tikkie maar)
als je het span met de hand langzaam vooruit duwt merk je al of het goed zit, hoef je niet steeds een proefrit te maken.

pffff kan die Versteegen dat nou niet in een keer goed doen :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan