Ff voorstellen

DoubleU

MF'er
18 jul 2006
109
0
Amstelveen
Dag allemaal! :9

Na in de zomer van 2005 uit verveling in een week AVB gedaan. In een keer geslaagd, maar toen ii in augustus weer eenmaal aan het werk begon, kwamen vervolgens de AVD lessen er niet van. Beseffende dat AVB maar een jaar geldig is, in maart dan toch begonnen aan lessen op de weg. Leren voor theorie was ivm m'n werk niet echt nodig, vond ik. 8-) Op de weg ging het vanaf het begin hartstikke lekker, maar het was een probleem om een beetje handige tijden te vinden icm met het werk. Uiteindelijk 13 juli 2006 afgereden. Inmiddels natuurlijk niet gering aangestoken met het virus dat motorrijden heet.

Ik ben nu ernstig aan het orienteren wat leuke (en leerzame/zinnige) fietsen zijn om te huren. Ben momenteel ook druk bezig met het vinden van woonruimte, dus kopen van een fiets zit er in de zeer korte nabijheid niet in. '( Heb voor a.s. dinsdag een Honda CBF600S gereserveerd en een afspraak gemaakt bij Alpine. Kan ik dat mooi combineren en meteen even kijken of het 298sqn op Soesterberg nog wat doet. :9~

Ben de afgelopen dagen al druk aan het lezen geweest op dit forum, en hoop er nog veel van te kunnen opsteken!

Doe voorzichtig allemaal! :]

DoubleU.
 
Terug
Bovenaan Onderaan