ff voorstellen

Opa Aart

MF veteraan
6 aug 2006
1.263
0
Elst (Utrecht)
Hallo allemaal,

Mijn naam is Aart en ik ben 45 jaartjes jong.
Ben in het bezit van een Kawasaki ZXR 750, nieuw gekocht in '93 Model L1.
Die oude Kawa noem ik altijd mijn Kind, mijn vrouw heeft 3 kinderen. *D
Dit is mijn 6e motorfiets, heb 2 honda's gehad 2x een Suzuki en dit is dus mijn 2e Kawa.
Ik rijd motor van mijn 18e jaar, dus nog niet zoveel ervaring. hahaha

 
welkom :W :]

Je foto:

full
 
klopt, maar rat & mouse heeft mijn eerste foto geplaatst daar staat het niet onder en onder jou foto staat het ook niet.
 
klopt, maar rat & mouse heeft mijn eerste foto geplaatst daar staat het niet onder en onder jou foto staat het ook niet.
Ik heb mijn foto in "Mijn Profiel"/"Mijn bestanden" staan en dan plukt'ie hem dus ergens van de server. Zo werkt het ook als je een foto van het Internet ( dus ergens op een website ) plaatst, dat doe je door "eigenschappen van de foto"[/*img][/b] te typen, waarbij "eigenschappen van de foto" dus de naam is van de foto op die site en waarbij je het *-tje uit de laatste [*img] moet laten.




Eeeehmmm, tja, als je dat nog snapt :? Anders ff kijken bij de FAQ ;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Mijn naam is Aart en ik ben 45 jaartjes jong.
Ben in het bezit van een Kawasaki ZXR 750, nieuw gekocht in '93 Model L1.
Die oude Kawa noem ik altijd mijn Kind, mijn vrouw heeft 3 kinderen. *D
Dit is mijn 6e motorfiets, heb 2 honda's gehad 2x een Suzuki en dit is dus mijn 2e Kawa.
Ik rijd motor van mijn 18e jaar, dus nog niet zoveel ervaring. hahaha
volgens mij rijd je meer scooter als motor :Y en euh wanneer gaan we met de familie rijden?????
 
Als die andere 2 drankbakken hun rijbewijs hebben. *O*

Wat die scooter betreft Ian, als het regend blijft mijn kind binnen, anders wordt ie vies.

 
Laatst bewerkt:
Als die andere 2 drankbakken hun rijbewijs hebben. *O*

Wat die scooter betreft Ian, als het regend blijft mijn kind binnen, anders wordt ie vies.
en laat jij nou net een hekel hebben aan poetsen :Y
maarja een beetje gelijk heb je wel vies word het kind in de regen wel
 
Hallo Broertje en Ian en YamaBea

welkom op het forum

was vandaag een leuke avondje toeren moeten we zeker vaker doen als ik het rijbewijs heb haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan