ff voorstellen

r1nl

MF'er
16 mrt 2008
51
0
Hoi allen,

Mijn naam is Henk, ben 48 jaar, en rij sinds mijn 18-e motor. Niet alleen omdat ik het gewoon erg leuk vind, maar ook omdat ik (zeker voor woon-werk verkeer) zo weinig mogelijk in de file stil wil staan. Het leven is naar mijn bescheiden mening namelijk te kort, om daar tijd aan te verspillen...

Ik heb nogal wat verschillende motoren gehad, maar de laatste twintig jaar eigenlijk uitsluitend FZR1000, FZ750 en R1, omdat die me heel goed bevielen. Redelijke doorrijd-types, dus. En heel geschikt om je mee uit te leven in bijvoorbeeld de Dolomieten :9~ .

Momenteel heb ik een R1 2008 in de kleur wit-rood in bestelling staan, het wachten is op de montage van de Xenon verlichting, want daar zijn nog wat problemen mee die nog niet opgelost zijn.

Greetz, Henk.
 
:W Henk :)
full
na 3 minuten al een reactie _O-

full


Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Allen hartelijk dank voor het welkom heten :) . Zodra de R1 binnen is, zal ik wat foto's plaatsen. Overigens denk ik dat het nog wel minimaal een week of zo gaat duren voordat het zover is, er is namelijk nog steeds geen goede oplossing gevonden. Maar ze doen hun best, dus dat zit wel goed :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan