ff voorstellen

Manus-3000

MF'er
16 apr 2008
101
0
'T oude dorp
Goodevening,

Ik ben net via google hier terecht gekomen na het zoeken naar info over de koppeling van een cbr1000f.
Dat is dus ook de motor waar ik me op voortbeweeg.
Vorig jaar juni na het behalen van m'n rijbewijs(in 10 lessen :} )voor weinig gekocht omdat ie er eigenlijk niet uitziet :P

Een van de vorige eigenaren heeft er een schuiver mee gemaakt en hem daarna mat zwart met mat wit gespoten.
Ik heb getracht dit te veranderen maar de door de vorige eigenaar gebruikte verf is van zo een wazige samenstelling dat alles wat eroverheenging er meteen afbrande ;(
Nu is ie gamma grondverf grijs met een rood voorspatbord.

Heb er afgelopen winter nog wat aan gesleuteld zoals nieuwe voorwiellagers een nieuw bandje voor en nieuwe olie met filter en bougie's en ben vanavond begonnen aan het vervangen van de achterwiellagers waarvan de rechter gisteravond lawaai begon te maken.

Had ook nog een complete rvs uitlaat 4 in 1 gevonden op marktplaats dus die er afgelopen winter ook op gezet.

Enfin een heel verhaal alweer nu maar is even verder kijken op dit forum,

grtzzzz Manus.

Ps: m'n naam is Dennis m'n bijnaam MANUS en ik ben 32 lentes jong.
 
Dennis
01.gif


Welkom vanuit een immer zonnig Tilburg (Topic). Veel plezier en hou de goede kant boven.

Shaggy's%20TLR.jpg
 
Plaatjes erbij zetten gaat me wel lukken,een avatar moet ik nog ff zoeken komt goed.
Hier maar ff een plaatje bij het aloude praatje van mijn cbr.

afb013yg9.jpg


Dit is z'n goeie kant.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan