ff voorstellen

luuk6686

Rookie
2 jan 2011
7
0
Gelderland
Hallo, :W

Ten eerste allemaal de beste wensen voor 2011. :)
Mijn naam is conrad en kom uit een plaatsje uit Gelderland. Ik heb nu nog geen motor, maar ben op zoek naar een cb 750 bj, tussen 1970 en 1976. Dus het leek me zowieso wel handig dit forum voor wat info en dergelijke, dus ik ga maar gelijk naar afdeling te koop en gezocht.
 
Hey Luuk *D ,

Welkom op het forum :W


In het voorjaar, 3 april 2011, is er weer een echte goede, grote gezellige voorjaarsrit waarbij iedereen welkom is. Een dagje bedoeld om kennis te maken met anderen, ervaring op te doen met groepsrijden, maar vooral gezelligheid *O* . We gaan een mooie route rijden van ongeveer 150 kilometer over onder andere De Veluwe :] . McDonalds Deventer is het start- en eindpunt en onderweg eten/drinken we nog wat bij Eet Tapperij Bijsterbosch :) . We rijden met Follow Up systeem, waardoor iedereen op zijn of haar eigen tempo kan rijden :) . De rit is dan ook prima geschikt voor her-opstappers, beginnend bestuurders, kersverse rijbewijzen, nieuwe forumgebruik(ers/sters) of andere gezellige motorrijders die ervan houden om te genieten van de gezelligheid en omgeving *O* .


Als je zin hebt om ook mee te gaan, dan kan je hier een kijkje nemen: Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin!


Hopelijk tot zien bij de rit :W

Brikkentopic: Brikkers...deel 93 "Bijna Winter"
Brikkenrit: OBT - Voorjaarsrit 17 april 2011 - De opwarmronde
 
Laatst bewerkt:
:W Conrad
full
Suc6
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full


Gaaf, zo'n Honda zoek ik ook :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan