ff voorstellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

luuk

MF'er
19 jul 2001
135
0
brommers(kieken)
goedendag allemaal!!

zoals jullie zien (ik ben luukie) rij een honda cbr 600f.
heb het motorforum ontdekt via(scamperd) een echte ZOMBIE zoals wij dat noemen.
}) ik hoop wat meer te weten te komen over de wereld van het motorrijden :) vooral wheely's leren maken , maar dat probleem hebben er vast wel meer.


MMZZZZZZZLLLLLLLZZZZZZZZZZ!!!



 
eehhjj luukie
welkom dan we nog maar vaak de rondweg onveilig mogen maken op onze :] en wie weet in gezeldschap van forumers
 
tss, weer zo'n idioot die denkt dat ie lmeert wheelie'en op een forum ;) (WINK!)
Heheh, noujah, blij dat je'r eindelijk geraakt bent.. amuseer je maareeuhh.. cbr? tssn, gsxr rules, weet je toch? :P


(owjah, deze pôst was lichtjes sarcastisch bedoelt) :)
 

Sta mij toe een kleine zegening over u uit te spreken en dat u in hogere sferen mag gaan verkeren. Maak van het motorrijden een heilig gebeuren.

Hoogachted,

The Saint
 
Nou welkom dan in ieder geval.
Nou vraag ik me ineens af ok ik dat ook moet doen dan.....?
Ik lees hier al een tijdje mee, maar heb verder nog amper gereageerd.

Nou, als er meer info over mij gewenst is, dan lees ik dat wel.
 
Nou zeg, wat een response, dat had ik echt nooit verwacht.

Een foto....tja, uhhh, ik ben er nog niet achter hoe ik ook zo'n leuk icoontje naast mijn naam krijg, of zo'n leuk onderschrift
Ik heb in mijn profiel wel het één en ander aan gegeven maar het werkt niet zoals ik dacht.

En voor de heren, ...helaas ben ik geen bevallige stoere dame zoals de naam wel doet vermoeden, ik ben er gewoon netzoeen als U allen. MAN.

Nou, ik ben 29, en rijdt een zelfbouw Guzzi "roadster / naked streetfighter
Website staat wel onderaan dit berichtkje, dus kijk daar maar eens voor een indruk. Verder rijdt ik overal en altijd, heb geen auto of rijbewijs, en dat doe ik nu 10 jaar lang, met een gemiddlede van tusse de 30 en 40 duizend kilometers per jaar.

Nog meer? :}
 
Op 2001-07-20 12:57, schreef Mustang Sally:
*knip*
een indruk. Verder rijdt ik overal en altijd, heb geen auto of rijbewijs, en dat doe ik nu 10 jaar lang
*knip*
toch wel een motorrijbewijs hoop ik?
 
Zeker wel ja, sinds 90 of 91 geloof ik.
Maar dat is dan ook het enigste rijbewijs, naast een tankrijbewijs dan, maar ja, die telt niet in de burgermaatschappij geloof ik.
Buiten dat, is motorrijden leuker dan op zo'n 50 tonner crossen, hoewel ik die 1500 Pk's toch wel leuk vond. Maar ach, die Guzzi van mij lijkt ook wel op een trekker, dus echt missen doe ik die tank niet :P
 
Hey Mustang, die Guzzi van je ziet er erg tof uit! Heeft er veel werk in gezeten?

Dank je voor het compliment.
En ja, er heeft belachelijk veel werk in gezeten.
Anders kijk je maar eens op mijn website, daar staat een beetje hoe het gegaan is allemaal en wat er nog op stapel staat.
De site wordt binnenkort helemaal opnieuw ingericht, maar eerst tijd hebben, en uitvinden hoe ik het wil hebben.
Maar neem eens een kijkje op : www.reutel.nl/mustang
 
Terug
Bovenaan Onderaan