ff voorstellen

charlieboy

MF'er
29 mei 2004
40
0
apeldoorn
al vaker op dit forum gekeken, tijd om me aan te melden.

Charlie is de naam, 33 jaar en uit Apeldoorn.

Sinds kort ben ik aan het lessen. Echt verslavend en ik kan niet wachten op mijn volgende les.

Ik heb al een motor gekocht, namelijk een omgebouwde YAMAHA FJ1100 van 1985. Wel een oudje, maar een motor om eerst goed te oefenen als ik straks mijn rijbewijs haal. Ik moet nog wel enkele aanpassingen aan de motor doen, want nu ik voor het theorie-examen moet gaan, ben ik erachter gekomen dat ik met mijn motor weleens bekeuringen kan krijgen. Nummerbord niet recht genoeg enz.

Wat ben ik jaloers op alle rijders die al een motorrijbewijs hebben, echt lekker weer om erop uit te gaan. Maar ja eerst moet ik mijn rijbewijs nog halen, dan ben ik ook aan de beurt.

full

Laatst bewerkt:
Welkom, join the :] club

btw, best een geinig ding om mee te beginnen. en trouwens, wie let er nou op kentekenplaten. }) O-)

anyway, suc6 met lessen en we horen het wel als je het roze paiertje gehaald hebt

thnx voor de reacties.

ik houd jullie uiteraard op de hoogte als ik mijn motorrijbewijs binnenheb. Ben ik niet aan het lessen, dan ben ik uiteraard met de motor bezig. Ik ben nu bezig met een paar aanpassingen. Pictures volgen z.s.m.

Terug
Bovenaan Onderaan