ff voorstellen

Mighty Mauz

Die hard MF'er
28 jul 2004
254
0
Milano
Hoi,

Na hier al minstens 2 weken bijna full time rond te hangen, vond ik het ook nodig om mij te registreren.

Mijn echte naam is Maurice, ik ben bijna 21 en al aan het lessen voor mijn zware motorrijbewijs. En als ik klaar ben, zo net na 2 oktober, dan hoop ik ergens een blauwe Kawa ZX-9R op de kop te tikken.

Ik ben al zo motorgeil dat ik niet kan wachten...
 
106479
 
Ik heb al een vrij algemene vraag:
Ik heb 0,0 ervaring, alleen op me lesmotor. Nou zei me oom da je met een sportmotor veel met slippende koppeling moet rijden door de stad, is dat zo?
(kan nog ni testrijden en heb geen motorvrienden ;( behalve jullie dan :o
 
Welkom op MF

wat betreft je vraag over een zxr als beginnersfiets;

klik hier

(als het tenminste werkt :) Anders moet je effe zoekfunctie gebruiken met bijv. beginnersfiets.
[me]CB'er Cb'er werkt normaal niet zo vaak met deze shit!
[/me]


Alvast veel plezier!
 
Laatst bewerkt:
Ik kom wel de 6r tegen als beginnersmotor, maar ik zie nergens de 9r.
Ik wil waarschijnlijk het onderhoud zelf proberen te gaan doen. Ik heb daar nog geen ervaring mee, maar ik zit wel zo in elkaar dat alles wa ik heb, gewoon een keer open moet... Dus als iemand me op weg kan helpen
 
Ik kom wel de 6r tegen als beginnersmotor, maar ik zie nergens de 9r.
Ik wil waarschijnlijk het onderhoud zelf proberen te gaan doen. Ik heb daar nog geen ervaring mee, maar ik zit wel zo in elkaar dat alles wa ik heb, gewoon een keer open moet... Dus als iemand me op weg kan helpen
Moet je eens opletten hoeveel mensen er hier rond lopen die je daarmee willen helpen *D *D

:}
 
Hoi,

Na hier al minstens 2 weken bijna full time rond te hangen, vond ik het ook nodig om mij te registreren.

Mijn echte naam is Maurice, ik ben bijna 21 en al aan het lessen voor mijn zware motorrijbewijs. En als ik klaar ben, zo net na 2 oktober, dan hoop ik ergens een blauwe Kawa ZX-9R op de kop te tikken.

Ik ben al zo motorgeil dat ik niet kan wachten...
Welkom.

Je vraag betreffende beginfiets deel ik volledig;

Ik wilde eigenlijk beginnen met een brikkie, maar aangezien het toch al tegen winter loopt voordat ik m'n rijbewijs heb kan ik net zo goed effe lekker doorsparen *D
[me] 2 Meter Ellende is gisteren bij Motorhuis Venlo (OF HOE HEET 'IE TEGENWOORDIG)geweest :9~ en heeft daar leuk speelgoed gezien :9~ (GSXR750, Kawa ZXR-weetikhoeveel, enz, enz)[/me]
 
Moet je eens opletten hoeveel mensen er hier rond lopen die je daarmee willen helpen *D *D

:}

Ja dat weet ik, alleen vind ik het altijd wel een probleempje dat iedereen zijn eigen fiets de hemel inprijst. Een beetje zelfkritiek is nooit weg...
 
Terug
Bovenaan Onderaan