ff voorstellen

Niks

Rookie
23 aug 2004
16
0
Bergschenhoek
Beste motorrijdsters en -rijders,

Reuze beneiwd of er zowiezo mensne zijn die dit soort berichten lezen. Ik ben zelf een enthousiste rijder (hobby). In juni heb ik mijn triumph onvrijwillig en buiten mijn schuld tegen een auto geparkeerd die uit een uitrit kwam. De verzekeringen zijn het nog steeds aan het uitvechten, maar begin volgend jaar gaat er toch weer een neiwue komen. Heel waarschijnlijk een Yamaha FJR 1300. Onze kindern zijn al weer wat groter en gaan dus steeds minder mee op vakantie. Voor ons aanleiding om er lekker met de motor op uit te gaan trekken. Mijn vrouw vindt het heerlijk om bij mij achter op te zitten, dus een heerlijk gezamelijke hobby voor ons.
Wij komen uit Bergschenhoek. Zij er hier in de omgeving nog meer FJR rijders?
Ik ben ook wel van plan om lid te worden van de FJR club. lijkt mij wel gezellig om zo af en toe eens met de club een toertje te rijden.

Salut, René :)
 
Ikke dus. :+
full
 
Ik ben aangenaam verrast. Zoveel mensen die actief deelnemen. Maar goed voor motorrijders zoals ondergetekende, de mooie weer rijders, is het seizoen nu ook wel zo'n beetje voorbij. Loop ondertussen regelmatig te fantaseren over mijn nieuwe brommert. Dat moet dus die Yamaha FJR gaan worden. Eerst maar een naar de Motorai om al het nieuwe spul in het echt te bewoonderen. Wie gaan er nog meer naar de RAI????


Salut R&é :}
 
Ik denk dat ik wel even een kijkje ga werpen in de RAI
:]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan