ff voorstellen

duc 750 ssex ie

MF veteraan
19 okt 2004
9.520
10
Zwijndrecht (Zuid Holland)
met tranen zit ik in mijn ogen dat ik eindelijk kan melden dat ik lid ben van het mf,( afgezien van dit feit moet ik ook huilen omdat het mij niet lukt die fu** emoticons te gebruiken,sorry moest ik ff kwijt),

maar ik ging me even voorstellen ,jarno aangenaam, verfent ducatist mijn schatje is een gele ducati 750 ssie.
en geloof me ze is net zo goed in bed als dat ze er uit ziet, en ze is dus zo mooi.
tsja wat kan ik jullie vertellen over me ?...?...
ahem.. bar weinig, ik ben lid van de ducati club en aangezien ik in zwijndrecht woon ben ik zo nu en dan in het club gebouw annex kroeg te vinden in heinenoord, en natuurlijk gaan we samen o,nee met z'n drieen mijn vriendin wil ook mee naar de gebruikelijke evenementen, weekje TT, superbikes ,ducati clubraces en wellicht ooit nog een keer naar het WDW.
voor de rest ,ben dus hetero en 22 zomers oud 1.78 m, 72 kilo ,donkerblond ,blauwe ogen.

dat ist geloof ik meer heb ik niet te liegen
 
Laatst bewerkt:
rij voorzichtig ;)

juist... lekker duidelijk ;)
maaruh vertel, neem je je motor mee naar bed? en wat doen jullie dan zoal?
voor de rest niet veel gedronken? :+

zo'n smilie doe je door wat erboven staat na te tikken bijvoorbeeld voor :) tik je : )     (maar dan aan elkaar)
ik hoop dat je voor de rest veel plezier op dit forum gaat krijgen.. :P
 
Laatst bewerkt:
Welkom met je Duc :)

full
 
Welkom
welkomMF.jpg


en ook veel :] :] :] :]

Ik kan het ook, die icoontjes dan. Dat met die motor in bed is wat moeilijker.
De trap op en zo..... en dan, moet-ie dan koud of heet zijn?

;)
 
zo een beetje laat maar zal toch maar even een fototje van dat ding van mijn broer (jarno) erbij zetten, de gele is van hem en de blauwe van mij (jack).
ik gebruik trouwens ook de account van jarno (zitten namelijk op dezelfde computer, is lekker makkelijk)
groeten van Jarno en Jack.

full

de gele ducati 750SS ie en de ducati 900SS streetfighter
foto genomen tijdens de megameeting 2005 in Veenendaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan