ff voorstellen

full
 
Welkom Fester, hoe is het met Morticia :P
Ouwe man, leer jij maar goed je theorie want deze vrouw heeft er genoeg ten onder zien gaan van jouw leeftijd die het zo wel eventjes zouden halen.
Toen ik mijn theorie moest doen waren er een aantal van die vertegenwoordigers typjes die toegaven dat ze geen boekje hadden ingekeken maar dat zou geen probleem mogen zijn. Ze zouden het wel eventjes op hun sloffen halen. HA! Ze straalden allemaal als een gek met wel meer dan 20 fouten soms.

Veel succes ;)
 
IDD theorie goed leren, ik kwam er nog net doorheen...
(nu maken ze er ook een sport van om de vragen zo lullig mogelijk te stellen)

Rijbewijs in 3 dagen is best te doen, als je ook echt drie dagen niets anders doet dan rijden!!!

Succes!
 
Eerlijk gezegd ben ik niet helemaal nieuw in motorland. In een andere eeuw heb ik een paar jaar in de Oe Es AA gewoond, en daar een half jaartje op een Ninja(geloof ik) gereden. Was goed te doen met m´n NL B rijbewijs. Daar kon je een motorrijbewijs kopen bij je gewone autorijbewijs voor zeggen en schrijve 6 dollaroonies. Helm optioneel. Ik vond het ook nier raar dat elke zomer er een hoop pubers op veel te snelle fietsen op het kerkhof eindigden.
 
Dan had je dat motorrijbewijs in Nederland kunnen laten overschrijven ... In 1978 ben ik drie maanden in de Verenigde Staten geweest, in Mississippi m'n rijbewijs gehaald en in NL m'n roze papiertje laten opschrijven (B-E, A had ik al). Later hebben ze de voorwaarden verzwaard, moest je een half jaar in het betreffende buitenland zijn geweest. Maar zo te lezen heb je dat ook gedaan ...
 
Helaas helaas. M´n vrouw is Amerikaans en die kon mooi weer hier gaan lessen. :(
 
Gast WELCOME!!!!


Maaruh...vraagje.......ik hoop toch niet dat jij dat bent op je icoontje...
maja je weet maar nooit waar vrouwen van houden.


Succes met lessen
 
Als je de komende maanden lekker gaat lessen, kan het in het voorjaar en in de zomer als je je rijbewijs hebt alleen maar meevallen (zonnetje, windstil, lekker lang licht). Het zal je zeker een paar lessen schelen dat je al ervaring hebt met schakelen e.d. Zelf vond ik de theorie het lastigst, ohja, en de eerste 3 lessen op het parkeerterrein ;)
Daarna werd het steeds leuker! Succes met lessen en welcome here!
 
Terug
Bovenaan Onderaan