ff wachten... nog ff wachten... V-strom... :)

Remakil

Banned User
14 jun 2003
26.355
1
Culemborg
Owkee... het heeft even geduurd, maar ze is er... :}
Het kopen ging een stuk sneller, dan het afleveren... B|
Komt omdat afleveren niet per telefoon kan en kopen wel... :P

Maar goed, vandaag op mijn verjaardag opgehaald... Mijn nieuwe Suzi... :9~

full
 
Gefeliciteerd! (2x)

Rijdt dat nou nog een beejte, zo'n vstrommeke? :?

--edit--
wel topkoffer en handkappen, maar geen middenbok? Niet de Touring dus?
 
Gefeliciteerd! (2x)

Rijdt dat nou nog een beejte, zo'n vstrommeke? :?

--edit--
wel topkoffer en handkappen, maar geen middenbok? Niet de Touring dus?

Rijdt prima, is wel ff wennen t.o.v. de SV en de Bandit die ik de laatste tijd in bruikleen had... ;)

Idd geen touring, Givi topkoffer genomen, vond het orgineel veels te groot... :X
Gaan teveel pizza's in... ;)
 
Rijdt prima, is wel ff wennen t.o.v. de SV en de Bandit die ik de laatste tijd in bruikleen had... ;)

Idd geen touring, Givi topkoffer genomen, vond het orgineel veels te groot... :X
Gaan teveel pizza's in... ;)
Hoezo anders tov de SV? Zit toch min of meer zelfde blok onder? :? Okay, zal qua houding wel totaal onders zijn iig.

Enne.... ik zie nog geen modder? :? :P
 
Hoezo anders tov de SV? Zit toch min of meer zelfde blok onder? :? Okay, zal qua houding wel totaal onders zijn iig.

Enne.... ik zie nog geen modder? :? :P

Blok voelt iets soepeler, meer kracht onderin... maar op zich redelijk gelijk... ;)
Zit is flink anders, stuurt lekker, maar wel anders... :)

Enneh... modder??? Staan pas 32 km's op de tellert, het was ophalen en binnen zetten... '(
Misschien morgen ff spelen, al moet ik ook ff de boeken in voor die straatpiloot... :X
 
Hoezo anders tov de SV? Zit toch min of meer zelfde blok onder? :? Okay, zal qua houding wel totaal onders zijn iig.

Enne.... ik zie nog geen modder? :? :P
Zit een ander motormanagement op, iets meer middengebied dan de sv en in vergelijk 68 ipv 72 pk en 60 nm ipv 64 nm.
Ik denk dat je dat verschil niet eens merkt, het zijn papieren specs, de motoren leveren in geval van de sv's altijd meer vermogen, zal bij de v-storm net zo zijn.

Het lijkt mij wel een relaxtere houding zo'n v-storm voor echt lange ritten, ik moet maar es een proefrit maken, dan kan ik echt meepraten. ;)

Maar uuh mooi ding hoor. :) :]
 
Blok voelt iets soepeler, meer kracht onderin... maar op zich redelijk gelijk... ;)
Zit is flink anders, stuurt lekker, maar wel anders... :)

Enneh... modder??? Staan pas 32 km's op de tellert, het was ophalen en binnen zetten... '(
Misschien morgen ff spelen, al moet ik ook ff de boeken in voor die straatpiloot... :X
Oh die straatpiloot is niet zo moeilijk hoor. Effe de software installeren, unlocken en de maps in je SP knallen. Daarna gaan met die banaan!

tip: zet je routing preferences op 'kortste weg'. Hiermee vermijd je zoveel mogelijk de snelwegen enzo. lekker binnendoor sturen dus ;)
 
Oh die straatpiloot is niet zo moeilijk hoor. Effe de software installeren, unlocken en de maps in je SP knallen. Daarna gaan met die banaan!

tip: zet je routing preferences op 'kortste weg'. Hiermee vermijd je zoveel mogelijk de snelwegen enzo. lekker binnendoor sturen dus ;)

Thanxx voor de tip... :) :) :)
De rest is afhankelijk van deze digibeet, maar 't komt goed... O-)
 
Ik heb een week geleden een v-strom 650 besteld en ik zit nu de dagen af te tellen.
14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, ....... Gdvr de gdvr
 
Ik vindt de V-ström (schrijf ik dat goed zo?) gewoon een gave en vooral stoere fiets. Ik heb zelf ook overwogen om hem te kopen.
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL plezier ermee Remakil!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan