ff wachten... nog ff wachten... V-strom... :)

Krijg je nu geen natte rug bij nat wegdek ?
Ben ook van plan om zoiets te doen , maar ben bang dat ik net als bij mijn vorige motor ( TDM 850 ) water en vuil opspatte tot op het zadel :?

Denk dat hij nog lang zat is, gezien het zij-aanzicht... ;)
Er is ook maar iets van 15 cm vanaf en anders maar last van opspattend water... ;)
Als het regent wordt ik toch nat... :P
 
Even een oud topic omhoog schoppen ;) , maar was ff benieuwd hoeveel km je al op de nieuwe V-strom gereden had *O* .

Staat nu op iets van 5300 km... :)
Rij wat minder dit jaar, maar wel met meer plezier... ;)

Bevalt echt uitstekend... ben zeer tevreden over de zit, voel me veel fitter dan voorheen na een dag rijden... kan er lekker mee sturen hier op de dijk en hij komt daar prima vooruit... :)

Goed... je levert wat snelheid in t.o.v. de SV (180 km tegen 210), maar daar heb je niet minder plezier om... de prestaties zijn nog steeds ruim voldoende om er leuke dingen mee te doen en het is daarnaast een prima tourfiets... :)
 
ja ik kan ook niet wachten tot ik op mijn strommetje mag stappen.. ga zo maar eens bellen waar hij blijft -O-
 
Staat nu op iets van 5300 km... :)
Rij wat minder dit jaar, maar wel met meer plezier... ;)

Bevalt echt uitstekend... ben zeer tevreden over de zit, voel me veel fitter dan voorheen na een dag rijden... kan er lekker mee sturen hier op de dijk en hij komt daar prima vooruit... :)

Goed... je levert wat snelheid in t.o.v. de SV (180 km tegen 210), maar daar heb je niet minder plezier om... de prestaties zijn nog steeds ruim voldoende om er leuke dingen mee te doen en het is daarnaast een prima tourfiets... :)

Aha das mooi Remakil, mooi dat je V-strom goed bevalt :} . 5300 km is idd niet zo veel, maar als je maar plezier hebt daar gaat het idd om *O* .
Ik heb op mijn nieuwe CBR600RR, die ik 29 april dit jaar heb opgehaald al weer 11.500 km staan, best veel dus :X .
 
Aha das mooi Remakil, mooi dat je V-strom goed bevalt :} . 5300 km is idd niet zo veel, maar als je maar plezier hebt daar gaat het idd om *O* .
Ik heb op mijn nieuwe CBR600RR, die ik 29 april dit jaar heb opgehaald al weer 11.500 km staan, best veel dus :X .

Gebruik je em ook voor woon/werk... :?
Of heb je gewoon nix beters te doen, dan op je bike rijden... :+

Bevalt je iig prima, die CBR... dat blijkt... ;)
 
Gebruik je em ook voor woon/werk... :?
Of heb je gewoon nix beters te doen, dan op je bike rijden... :+

Bevalt je iig prima, die CBR... dat blijkt... ;)

Ik ga altijd fietsend naar het werk, dus voor woon/werk verkeer wordt ie absoluut niet gebruikt ;) . Hieruit kun je concluderen dat ik niks beters te doen heb :P ;) . Allemaal pure toerkilometers dus *O* .
 
Ik heb mijne DL-1000 ook van mei en heb nu zo ongeveer een 8000 km en ik moet zeggen dat ik in het begin toch wat problemen had. Hij trok niet goed onder de 3000 t/min behalve in 1ste. Nu na enkele duizende kms is dat probleem vanzelf zogoed als opgelost. Hij trek de straatstenen uit de grond en trekt het voorwiel zonder enige moeite van de grond.
Nu is 'm zoals ie zou moeten zijn. Geweldig machien. Ik hoop dat je er evenveel plezier aan beleeft als ik.
 
Ik beleef er elke keer weer plezier van... geniet van de zit... van de stuureigenschappen van de Strom... van het voor mij welbekende motorblok en van nog veel meer dingen... :)

Zoals het dollen van een op papier veel snellere motor op de dijken in mijn omgeving... *D
En dat gebeurt regelmatig... :Y

Heb geen spijt van de strom... ondanks dat ik het supergeluid van de Laser uitlaat op m'n vorige bike (SV650) mis, is het verder een vooruitgang voor me... 8-)
 
Ik beleef er elke keer weer plezier van... geniet van de zit... van de stuureigenschappen van de Strom... van het voor mij welbekende motorblok en van nog veel meer dingen... :)

Zoals het dollen van een op papier veel snellere motor op de dijken in mijn omgeving... *D
En dat gebeurt regelmatig... :Y

Heb geen spijt van de strom... ondanks dat ik het supergeluid van de Laser uitlaat op m'n vorige bike (SV650) mis, is het verder een vooruitgang voor me... 8-)

Zijn er geen vervangingsuitlaten voor de V-strom dan :) ?
 
Zijn er geen vervangingsuitlaten voor de V-strom dan :) ?

Zeker wel... en ik kan er weer een Laser Duo-tec opzetten, zoals bij de SV... :)
Echter... ik vind het niet mooi staan bij de Strom en dan mis je ook nog eens de hitte plaat aan de zijkant... en die is weer makkelijk als je op vakantie gaat en tassen achterop bindt... ;)

Ik vind wel een keer een orginele demper, die ik zelf wel aanpas naar supersound... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan