ff wachten... nog ff wachten... V-strom... :)

Zo zo iedereen feliciteert je ermee?
Heb ik iets gemist? Heb je 'm cadeau gekregen?
In that case ook gefeliciteerd dan maar.
(staat zo lullig van me als ik je niet feliciteer en denk dat je er gewoon voor gewerkt hebt ;) )
 
Hey..'broer'..gave bike! *D Dat zal lekker sturen in het donkere bos, maar eigenlijk overal natuurlijk.. ;)
Veel plezier ermee en veel veilige kilometers.. :]

..wanneer kom je die pizza brengen.. :? :+
 
Die 65+ aan de zijkant in grote letters stond dat er al op of is het custom paint? ;)

 
Laatst bewerkt:
Joepie, mijn V-strom 650 is binnen bij de dealer. Nu nog in elkaar schroeven, middenbok er onder, koffersetje, kentekendinges. Moet zaterdag klaar zijn. nog 3 nachtjes.....
 
Joepie, mijn V-strom 650 is binnen bij de dealer. Nu nog in elkaar schroeven, middenbok er onder, koffersetje, kentekendinges. Moet zaterdag klaar zijn. nog 3 nachtjes.....

Nou... succes dan maar... best spannend hoor... :)
De mijne was ook pas op woensdag bij de dealer, het kenteken kwam pas op zaterdag binnen... :o

@ all the rest: Thanxx... :) :)
 
Zelf ook eens "een dagje V-Strom" gedaan, echt een hele fijne fiets. Bij 180 merk je geeneens dat er wind waait... :} En het 1000cc blok dat er onder zat klonk nog leuk ook ondanks de standaard uitlaten! 8-)
 
Hoeveel kilometer heb je er nu opzitten Remakill?
Ik heb op mijn nieuwe CBR iets van 2200 km gereden en dat in een maandje tijd :) , best netjes toch?
 
Hoeveel kilometer heb je er nu opzitten Remakill?
Ik heb op mijn nieuwe CBR iets van 2200 km gereden en dat in een maandje tijd :) , best netjes toch?

Ik heb em nu dus een hele week... en hij staat op 385 km... :)
Komend weekend zal daar wel een slordige 600 bijkomen... :]

En ja... die 2200 km is netjes voor een eerste maand... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan