Rico
MF veteraan
wat zal ik nu weer is gaan rijden
toine?
only ducati of course

toine?

only ducati of course

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
weer geopend na discussie met HELLdesker...
Ben ff bijgepraat over het \"voorval\" \![]()
laat de discussie maar los barsten...
ben wel wel een biggelfan (service & garantie) dus wil graag in zijn assortiment slagen![]()
Wat dacht je van die 996 SPS supermonster uit de kicxstart van juli
oke, stom... maar wat is er mis met 1 motor?geen monster want dan heb ik er 2
ik vind de oude serie mooier
ps je fokt de lay out nogal op en hij is nogal hi res
dusseuh... wat lastig voor de modemers![]()
Op Maandag 15 oktober 2001 22:30 schreef BertV het volgende:ja, dan gaan we weer snel, en dat moest toch niet...? ik denk aan een Monster 900...oke, stom... maar wat is er mis met 1 motor?![]()
Moet je je signature niet ff aanpassen Rico?het acceptabele nivo ligt bij mij op 3.... \'t is niet anders, verder moet ik met mijn stuurmanskunstvervanging hebben
![]()
kom anders eens rijden op die 851 die er staat .gewoon kijken of het iets voor je is .en ook staat er een 900 en er komt een 900 superlight binnen .wat zal ik nu weer is gaan rijden![]()
toine?![]()
only ducati of course![]()
Whehe, beetje verslaafd geraakt aan je Monster?mm, ik ben ook op zoek naar een nieuwe motor redbull man![]()
enige verschil is dat ik no way een duc kan betalen en het invoeren ook niet zie zitten
(ps: die greetz hoeven niet altijd hoor)
Whehe, beetje verslaafd geraakt aan je Monster?![]()
Da\'s waar, betaal je natuurlijk wel meer voor het merk, ik vind het mooie fietsen maar persoonlijk heb ik het er niet voor over, ga wel voor mooie Yamaha.hehe, ik moet zeggen dat ik er nu wel 2 keer over moet nadenken.. ware het niet dat en duc meer kost in aankoop en onderhoud.