ff wat anders..........

Rico,
deze is wel erg mooi... })
Is dus deze:
misc.php


Erg :9~
 
Whehehe, go rico, stoppie power :P was inderdaad een super stoppie wat je maakte... ;)
Enne, ik heb vandaag rondje gereden op een 996 van Safe, maar dat ding was helemaal gaar, dus kan er nog steeds geen pijl op trekken...hij liep gewoon niet lekker, kut afgesteld...dussssssss nog steeds is de vraag...R1, 996, of misschien zelfs een goed getunede ZX-9R...heb een ZX-9R gehad...sturen heeeeeeerlijk...maar op vermogen komen ze echt te kort...
 
Whehehe, go rico, stoppie power :P was inderdaad een super stoppie wat je maakte... ;)
Enne, ik heb vandaag rondje gereden op een 996 van Safe, maar dat ding was helemaal gaar, dus kan er nog steeds geen pijl op trekken...hij liep gewoon niet lekker, kut afgesteld...dussssssss nog steeds is de vraag...R1, 996, of misschien zelfs een goed getunede ZX-9R...heb een ZX-9R gehad...sturen heeeeeeerlijk...maar op vermogen komen ze echt te kort...


je moet ook een vet getunede proberen bij de biggel.... maar per saldo zullen de jappen (boeh) altijd wel wat meer pk\'s leveren, dan de DUCATI\'s (yeeeah(-; ;) ....
 
Whehehe, go rico, stoppie power :P was inderdaad een super stoppie wat je maakte... ;)
Enne, ik heb vandaag rondje gereden op een 996 van Safe, maar dat ding was helemaal gaar, dus kan er nog steeds geen pijl op trekken...hij liep gewoon niet lekker, kut afgesteld...dussssssss nog steeds is de vraag...R1, 996, of misschien zelfs een goed getunede ZX-9R...heb een ZX-9R gehad...sturen heeeeeeerlijk...maar op vermogen komen ze echt te kort...

Ik dacht dat jij er niet afschwulijk veel op de bank had staan? :)
 
Hebber ook niet zo veel op de bank staan...moet het doen met geld van de verzekering...en alles wat ik noemde is wel te regelen voor zo een 21000+ beetje bijleggen....
 
Hebber ook niet zo veel op de bank staan...moet het doen met geld van de verzekering...en alles wat ik noemde is wel te regelen voor zo een 21000+ beetje bijleggen....
Vraag toine om een proefrit op een 996 heeft er 2 staat die ingeruild zijn op een 998S
1x 996 geel
1x996 sps
 
speciaal voor pooh ,de monster S4 kost in nederland (dus incl bpm belasting)
30.000 gulden ,maar ik denk in belgie een stuk goedkoper ,alhoewel dat de btw bij jullie hoger is denk dat het je voor rond de 26.000 gulden koopt
 
He Redbull man, vraagje...

Volgend jaar wil ik een andere motor. De vraag is alleen wat voor een. De keuze is terug gebracht tot twee modellen te weten: Ducati monster 900 of een Moto Guzzi V10 centauro.
Op de Guzzi heb ik proefgereden maar ik heb toch het gevoel dat ik liever een Duc rij.

Hier komt de vraag: Heb jij toevallig een rode of zwarte monster 900 staan uit om en nabij 1994(voor niet al te veel)????? En kan ik mijn FZR erop inruilen?
 
Schrijf jij je maar in voor lessen.. anders heb\'k volgend jaar nog geen proefritje op zo\'n ST2 gehad ;( :P
Tja, je kunt altijd eens vragen dat zut je komt oppikken, of misschien beter nog, een proefritje maken op een ST4 of ST4s van redbull man. Die doet je dat pleziertje wel ;) .
 
He Redbull man, vraagje...

Volgend jaar wil ik een andere motor. De vraag is alleen wat voor een. De keuze is terug gebracht tot twee modellen te weten: Ducati monster 900 of een Moto Guzzi V10 centauro.
Op de Guzzi heb ik proefgereden maar ik heb toch het gevoel dat ik liever een Duc rij.

Hier komt de vraag: Heb jij toevallig een rode of zwarte monster 900 staan uit om en nabij 1994(voor niet al te veel)????? En kan ik mijn FZR erop inruilen?
momenteel heb ik geen monster staan ,en inruil van fzr kan wel maar is niet makkelijk ,aangezien ik met zulke motoren de handel af moet bellen om te kijken of ik een fatsoenlijk bod krijg.
gewoon regelmatig op de homepage kijken van de zaak voor de nodige info
 
Terug
Bovenaan Onderaan