ff wat anders..........

weer geopend na discussie met HELLdesker...
Ben ff bijgepraat over het \"voorval\" \ '(

laat de discussie maar los barsten...
 
Laatst bewerkt:
Ken je zelf niet genoeg van ducs om de keuze op ze minst al serieus in te korten rico?
Anders kan\'k je de monster wel aanraden ;)
 
Neem een ST2... die misschien beter voor een wat rustigere rijstijl :P })

Anders die blauwe 916/996/998 was ook erg :9~ misschien kan je die overnemen :P
 
weer geopend na discussie met HELLdesker...
Ben ff bijgepraat over het \"voorval\" \ '(

laat de discussie maar los barsten...


dank u geen kwade bedoelingen hoor \ '(

verder zit ik te denken aan en 748 - 900 supersport.... of mischien wel een mooie 888 kweet het niet ben wel wel een biggelfan (service & garantie) dus wil graag in zijn assortiment slagen :}
 
voor pooh
750 en 900 supersport
duc2.jpg
 
Laatst bewerkt:
thx raul,
ziet de 900 en 750 er identiek uit? Die gele zie je niet echt goed he :)
 
Op Maandag 15 oktober 2001 22:30 schreef BertV het volgende:ja, dan gaan we weer snel, en dat moest toch niet...? ik denk aan een Monster 900...oke, stom... maar wat is er mis met 1 motor? :)

het acceptabele nivo ligt bij mij op 3.... \'t is niet anders, verder moet ik met mijn stuurmanskunst :r vervanging hebben ;)
 
wat zal ik nu weer is gaan rijden :?


toine? ;)

only ducati of course :}
kom anders eens rijden op die 851 die er staat .gewoon kijken of het iets voor je is .en ook staat er een 900 en er komt een 900 superlight binnen .
hoe is het trouwens met je lichaam ,nog een beetje stijf of niet ????????
ik zie je wel binnen vallen (niet te leterlijk aub)
als je tijd hebt
grreeetzzz redbull man
 
mm, ik ben ook op zoek naar een nieuwe motor redbull man :)
enige verschil is dat ik no way een duc kan betalen en het invoeren ook niet zie zitten

(ps: die greetz hoeven niet altijd hoor :) )
 
Hmm...
kunnen we samen nadenken rico...ik moet strax weer een fiets hebben...of het wordt weer een R1.....of misschien, lees goed, misschien een 996...ff over nadenken...kijke wat het allemaal gaat kosten....inc het tunen...want hij moet minstens 130 pk aan het wiel hebben...hoeveel had die van jou ook alweer Toine?
 
mm, ik ben ook op zoek naar een nieuwe motor redbull man :)
enige verschil is dat ik no way een duc kan betalen en het invoeren ook niet zie zitten

(ps: die greetz hoeven niet altijd hoor :) )
Whehe, beetje verslaafd geraakt aan je Monster? ;)
 
hehe, ik moet zeggen dat ik er nu wel 2 keer over moet nadenken.. ware het niet dat en duc meer kost in aankoop en onderhoud.
Da\'s waar, betaal je natuurlijk wel meer voor het merk, ik vind het mooie fietsen maar persoonlijk heb ik het er niet voor over, ga wel voor mooie Yamaha. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan