Ffies voorstellen!!

25 jul 2004
136
0
Lieren
Hallo allemaal!,

Via een kameraad ben ik bekend geraakt met motor-forum, supersite! Sinds kort eindelijk m'n droommotor aangeschaft, Suzuki GSX-R750 (blauw/wit). En ja, de Suzuki liefhebbers zullen het begrijpen... Zo blij als een klein kind. Eerlijk is eerlijk, er bestaan natuurlijk ook andere mooie motoren. Neem een R6 maar er is natuurlijk maar één echte 750...

Maar goed, ik kom uit de buurt van A'doorn dus het wordt tijd voor het klavertje vier. Dat wordt eerst andere bandjes aanschaffen wat Michelin's Pilot schiet niet op. Waarschijnlijk worden het BT-014 banden.

Verder...
Schandalig maar ik heb ffies een typfout gemaakt bij het invoeren van m'n nickname. Nu zag ik dat je eenmalig je nickname kunt wijzigen dus ik heb al een posting gedaan. P.S., Porsche is afgeleid van m'n achternaam.
Beroep: Project Engineer in de matrijzenbouw voor kunststofverwerkende industrie.
Leeftijd: 27 jaar.
Relatie: niet meer, beetje jammer! Dus snelle babes reageer maar!

Vragen??? Kom maar! Ik hoop binnenkort een beetje reacties te krijgen, foto's volgen z.s.m.

Mazzels :]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/108296/0c45e77fb27d36dbf6ad09b06b6fd41b (GIXXER2.jpg)​
 
Hee jij ook welkom! Leuk om te lezen dat je een soes rijdt, das ook mijn droom, ik vind die gele gsx-600 zo mooi!
Ik wens je veel veilige kilometers en wie weet komen we elkaar eens tegen...
 
full


das een heule beste gixxer....niet iets te klein? ;) :+

welkom op MF :]

porshe? pors c he ? edit...nevermind las niet goed |(
 
Hoe bedoel oe? Wat is klein??? Ik geef toe, het is ff wennen met m'n 1.95 m. De voetsteunen zitten een beetje hoog, maar ja.

Bedankt voor de reactie!

Laterz
 
Oké, een iets groter plaatje dan...
Actie-foto's heb ik nog niet, eerst nog een beetje wennen aan dit raspaard.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/108302/8235e4142de708e8a81d0edc50ea411b (gixxer3.jpg)​
 
Hele mooie bike en lekker pittig ook en uiteraard van harte welkom en ook nog bedankt dat je mij ook zo vriendelijk hebt verwelkomd *D
 
Welkom op MF *D
En eerst piccies zien natuurlijk voordat wij dames reageren ;)


Especially voor 'black widow' klinkt mysterieus. Piccies komen nog wel hoor maar helaas heb ik nog geen foto's met stoere acties van mezelf. Maar reageren mag altijd, al is het alleen voor de gezelligheid.

L.O.L.

;)
 
Op weg naar het nacht topic dach ik "zal ik nog effe wat andere topics bekijken"
en ziedaar; nieuwe luitjes!!

WELKOM

Vette bike! Maareh, dat gaat dus toch met zo'n lengte?
(Ben zelf 2 meter (zie alias) en weet echt niet waar ik voor moet gaan sparen)
't zal d'r wel een beetje opgevouwen uitzien, 1,95 op een gsxr
maar dan ga je wel f*ckn snel... is maar wat je wil...

[me] ik heb de pic nog es bekeken, en vette bike is een understatement, dit is een errug vette bike[/me]
 
Tot nu toe iedereen bedankt voor het toffe ontvangst! En... mochten nog meer mensen mij verwelkomen, ondanks dat ik inmiddels niet meer geheel nieuw ben op het forum, ook alvast bedankt!

:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan