fiets kapot

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
eehhjj
weer een m-fer er bij zonder bike.
gister zwaar op me bek gegaan. ;(
stuur afgebroken.
stepje+hielplaat afgebroken.
demper naar de kloote.
zo lek als een zeef.
rechterkant alle kuipen beschadigt.
op 3 plaatsen door gesleten.
voorspatbord heb ik er nu 2 van.
en voorvork lijkt krom.

gelukkig zelf niks ernstigs wat blauwe plekken en een schaafwondje op arm. (spike red schamperd)

de oorzaak.
rijd een oprit op met 70 km
voorwiel slaat dubbel en de fiets besluit te gaan liggen. (vermoedelijk olie op de weg).
vervolgens stuiterd me fiets over een soort van stoeprand (schijding tussen op en afrit) en komt op taluut tot stilstand.

schampi zelf stuiterd tevens over de stoeprand en komt op andere weghelft tot stilstand.
gelukkig geen andere tegenliggers.

helaas bike niet all risk dus zelf maar aan de knutsel.

mocht je 1 vd onderdelen voor een cbr uit 92 hebben liggen houd ik me aanbevolen.

groeten schampie ;( ;(
 
Klote man, gelukkig heb je zelf niks. Ik hoop dat je weer kan rijden zodra het weer mooi weer wordt.

Sterkte ermee.
 
;( Damn!! |( |( |(

Da\'s mooi k#t zeg!

Succes met de reparaties en bestaat er misschien enige mogelijkheid om een wegbeheerder aansprakelijk te stellen, of is darvoor geen bewijs (meer)??
 
dat wordt weer tandeknarsen en nachtmerries :(

kut voor je

doe er snel wat aan want het wordt nu weer lekker weer
 
Zwaar K*T ja, schrale troost dat je zelf niet echt iets hebt maar leuk is anders. Altijd weer die troep op de weg :j :j hou het toch eens schoon.....
 
ja ik wil proberen de gemeente aansprakelijk te stellen.
heb geen foto van het geheel maar wel 2 colega bikers die hebben \"gezien\" dat ik over olie uit gleed.
nu maar hoopen dat ik daar wat kan halen.
 
damnz, ik hoop dat je hem snel weer gefixed hebt hoor. We moeten deze zomer nog veel op de rondweg scheuren. Ben ik er toch beter af gekomen met mn crash. Sterkte er mee, en ik kom van het weekend wel even kijken.
 
een bidonnetje diesel tanken, naar die oprit gaan.
beetje uitgieten, foto trekken (leg en de buurt een van de afgebroken stukken van je motor die dan te zien is op de foto)

en voila, je hebt bewijzen...

wel de diesel opruimen nadien
 
een bidonnetje diesel tanken, naar die oprit gaan.
beetje uitgieten, foto trekken (leg en de buurt een van de afgebroken stukken van je motor die dan te zien is op de foto)

en voila, je hebt bewijzen...

wel de diesel opruimen nadien

ja handig komt er een andere fiets gaat die nog heftiger op z\'n plaat.
 
Tering en dan vraag ik (voordat ik dit topic lees) of je nog een spannende dag hebt gehad :(

Hee kop op mate, je vind vast wel weer 2e hands parts om je fiets mee op te kalefateren!
 
Terug
Bovenaan Onderaan