Fiets 'm erin variant in Maastricht gespot

ech wel

Die hard MF'er
16 mrt 2004
769
2
Minstens twee vandalen hebben vanochtend om 6.15 uur drie fietsen naar beneden gegooid vanaf een viaduct boven de A2 bij het academisch ziekenhuis in Maastricht. Dat liet de politie weten. Van de daders ontbreekt elk spoor.

Het is niet voor het eerst dat vanaf dit viaduct fietsen of onderdelen daarvan omlaag worden gesmeten, aldus de zegsman. Tot nog toe zijn er geen persoonlijke ongelukken gebeurd, maar de politie is de reeks incidenten meer dan zat en zoekt dringend getuigen. „Je moet er niet aan denken wat er gebeurt als je met een behoorlijke snelheid een fiets op je motorkap krijgt”, aldus de woordvoerder.



Waarom zou ik daar dan wel niet aan moeten denken? Ik heb niet eens een motorkap
Wel een kuip, daar heb ik idd liever geen krassen op voor ik mijn motor inruil.
 
Minstens twee vandalen hebben vanochtend om 6.15 uur drie fietsen naar beneden gegooid vanaf een viaduct boven de A2 bij het academisch ziekenhuis in Maastricht. Dat liet de politie weten. Van de daders ontbreekt elk spoor.

Het is niet voor het eerst dat vanaf dit viaduct fietsen of onderdelen daarvan omlaag worden gesmeten, aldus de zegsman. Tot nog toe zijn er geen persoonlijke ongelukken gebeurd, maar de politie is de reeks incidenten meer dan zat en zoekt dringend getuigen. „Je moet er niet aan denken wat er gebeurt als je met een behoorlijke snelheid een fiets op je motorkap krijgt”, aldus de woordvoerder.



Waarom zou ik daar dan wel niet aan moeten denken? Ik heb niet eens een motorkap
Wel een kuip, daar heb ik idd liever geen krassen op voor ik mijn motor inruil.
:X :X :X -O-

denk dat je niet alleen krassen op je kuip hebt als je fietsen mag happen :X B|
 
Ach die goeie ouwe tijd waarin je fietsen nog gewoon in de gracht kon pleuren.... :')

Is dat misschien het probleem? Zijn er soms geen grachten in Maastricht :?
 
ze kunnen toch ook een dak bouwen om die fietsen op te gooien?!

of gooi ze van een duits viaduct, die hebben nogal graag NL fietsen!
 
ik heb echt geen goed woord over voor dat soort gasten :N

je wil niet weten wat er gebeurd als je een fiets op je helm krijgt :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan