Fiets net 1/2 dag terug en nu alweer veel schade

Kubiekdriehoekje

MF veteraan
Donateur
6 mrt 2002
5.590
47
Hellevoetsluis
Ik heb gisteravond m'n grote liefde weer van de garage opgehaald, na een week zonder gezeten te hebben, rijdt de buurman van m'n oma 'm ondersteboven. Nou zit dus godver heel m'n linkerkant in elkaar, is het kuipframe verbogen, achterbrug en voorspatbord beschadigd. Dit wordt dus een lekkere kostenpost voor die meneer met z'n koekblik...
 
Das lekker klote. Is die gast blind ofzo?? Hoe is het eigenlijk precies gebeurd? Hoop voor die vent dat ie goed verzekerd is.
 
Mijn fiets stond bij m'n opa en oma voor de tuin, haaks op de tuin, achter de auto van de buurman, maar nog voor het erf van m'n opa en oma. Buuman had waarschijnlijk haast en rijdt zo achteruit en duwt met de trekhaak zo m'n fiets over z'n zij-standaard tegen de vlakte...
 
Vergeet er niet bij te vertellen wat z'n beroep is ;)


oh mzls pink panter is op het kastje
 
Ik ga straks ff fototjes maken van de schade, zal ze vanavond posten. Kunnen jullie gelijk zien hoe mooi wit de velgjes geworden zijn :)

[EDIT] Hmmm pa en z'n digitale camera zitten in het buitenland. [/EDIT]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteravond m'n grote liefde weer van de garage opgehaald, na een week zonder gezeten te hebben, rijdt de buurman van m'n oma 'm ondersteboven. Nou zit dus godver heel m'n linkerkant in elkaar, is het kuipframe verbogen, achterbrug en voorspatbord beschadigd. Dit wordt dus een lekkere kostenpost voor die meneer met z'n koekblik...
:( :( Echt balen man, heel veel sterkte ermee en draai die gast maar een flinke poot uit!
 
Ik kan er nog me rijden, volgende week gaat er gelijk al een nieuwe koppelingshandel op. Alleen m'n achterbrug vind ik niet zo'n fijn idee...
 
ach zo'n klein deukje maakt niet uit, ik hoop alleen voor jou dat de bevestigingspunten nog intact zijn(zal wel)
 
Terug
Bovenaan Onderaan