Fietscomputer van Sigma. Hoe te monteren?

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
Assen
Heb dus zo'n fietscomputer van Sigma gekocht. heb ik tenminste altijd de tijd tot m'n beschikking en vind zo'n digitale km-teller wel stoer :) Maar hoe zou ik dit ding het makkelijkst kunnen monteren? Normaal zet je hem natuurlijk gewoon op je fietsstuur met de bijgeleverde rubberen ringetjes, maar gaat op de CBR niet lukken. Iemand een ander goed idee?
 
dubbelzijdig tape wat ze ook voor tapijten wel eens gebruiken. Dat spul is vet sterk. je kan je motor dan aan de fietscomputer optillen.

Tis wel sterk... echt super...
Kheb het wel eens gebruikt om kleine dingetjes vast te zetten voor het frezen... Alleen dat werkte niet...
Projectje ging met een rotgang richting kast |( |(
Zo sterk dus weer niet.
 
Shit...Hoe ist mogelijk!!! :9
Heb vandaag ook zo een ding aan geschaft.
Ik kon gewoon dat elastiekje gebruiken om het aan mijn clip-on vast te zetten, alleen dat snoertje was wat aan de korte kant en heb ik wat verlengt.
Zal hem morgen wel eens uit testen.
Vind voor al de mogelijkheid om de hoogst gereden snelheid later terug te zien grapig.
Waar en hoe hebben jullie dat sensortje eigenlijk bevestigt :?
Ik heb hem maar zolang aan mijn remschijf vast gemaakt met een T-ripje en de onvanger aan mijn voorvork.
Zit er over te denken om hem later maar aan de binnen kant van mijn velg te lijmen maar dat is dan wel erg definitief.
En je zit met het feit dat ze niet meer dan een halve cm ruimte tussen mag zitten.
 
op mij motor zat er 1 toen ik hem kocht, de bewegende sensor zit op de remschijf, aven meten vanaf as wiel en dan de wieldiameter opgeven, o ja die van mij gaat tot 300 km/h, haal ik toch lang nooit |(
 
Sigma 800 èn 1200 gaan over de 480 km/h terwijl ze opgegeven zijn voor 300!
Kun je gewoon uitproberen hoor, wielomtrek gewoon maximaal ingeven! :} En daarna ff zo laten staan op max gereden snelheid!
Krijg je leuke reakties op hoor!
Loopt die van jou 356 km/h??
Ja hoor, met de wind mee :} :+

edit: m,n gifjes (oid.) bewegen niet meer! Iemand enig idee waarom niet??
[edit 2 ] Ze doen het weer, was m'n firewall ! |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan