Fietsen ipv gieters

Zo'n motor agent krijgt toch een speciale rijopleiding en daar leer je vast wel dingen ontwijken op de motor

Toch ?
 
Bij mij niet, zelfs 2x omgekeerd voor een controle en iedere keer gingen ze weer weg.
Stelletje lamballen zijn 't ! Na al die jaren nog steeds geen bob-sleutelhanger dus B|
Daar heb je sowieso geen garantie op. Ben al 3 maal door z'n alcoholfuik gehobbeld en slechts in 1 geval hadden ze die dingen op voorraad B|
 
Misschien was het zo'n opvouwfiets, die zijn makkelijker te dragen en te smijten *O*
 
Terechte actie van de motoragent, en met zo,n actie ook terecht een poging tot doodslag aan zijn broek.
Of het nu balasting inners of orde handhavers zijn voor sommige doet ff niet ter zake, heeft gewoon met fantsoen te maken.
 
Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet. Terwijl je rijd op een scooter ondertussen een fiets pakken en gooien ? xD en dat die agent dat dan niet zag aankomen ? :P
Misschien ging ie er wel vandoor omdat ie net een fiets had gejat en die voor zich op de scooter had staan/hangen/liggen.


:+
 
Ja. Keer jij maar eens om voor een politiecontrole. Gegarandeerd dat ze achter je aan komen. :P

:Y :^

Toch is het me wel een keer ongestraft gelukt om te keren: Op een vrijdagmiddag stond er al een file voor een flauwe bocht, een paar 100 meter voor een rotonde. Dit was vlakbij mijn huis. Was duidelijk een alcoholcontrole en ik had niets te verbergen, behalve dat ik mijn papieren niet bij me had.

Wilde het risico niet lopen en heb toen voor de bocht in de file de auto rustig gekeerd, om met een omweg thuis te komen. Had gewoon geen zin in een boete voor zoiets onbenulligs.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan