Fietsen ipv gieters

Ik ben ook ooit eens tegengehouden omdat ik 90km/u reed op de snelweg ... ze vonden dat verdacht ...

Mijn uitleg: op crouse control aan 90km/u verbruikt ie maar net iets meer dan 6L/100km (wat niet veel was voor die auto, Saab 9000 Turbo) ...
Hun antwoord: dat is onmogelijk, onze saabs verbruiken nooit minder dan 14 à 15 L/100km
Mijn reactie: dat begrijp ik, want jullie kunnen daar niet mee rijden ...

[me=DKP]zal nooit nog zo een reactie geven, zonder dat was het een norse, maar boetevrije controle geweest, daardoor was het 2000BFR (nu dus 50€, maar zal intussen al hoger liggen ...)[/me]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ach... Ik ben al drie keer langs een algemene verkeerscontrole gereden op scooter en motor, en alle drie de keren wuifden ze me voorbij. Zelfs toen ik uit mezelf stopte. En dat was toen ik op mijn NTV reed maar goed ook (toen nog: doorgeroeste demper, koplamp met tiewraps vast, slechte voorrem, versleten achterband en zo verder). Dus ze moeten me nog zeker vier keer wegens vreemde redenen stilzetten om dat in te halen :)

Het is natuurlijk verder ook aan de agent om te beslissen om op basis van gedrag eens polshoogte te gaan nemen, ook zonder verdere verdenkingen. Er zit natuurlijk wel een groot gebied tussen vragen "beste meneer, wat was u nou allemaal aan het doen" en je wapen trekken en roepen "go ahead punk, make my day", zal ik maar zeggen.
 
Bij mij niet, zelfs 2x omgekeerd voor een controle en iedere keer gingen ze weer weg.
Stelletje lamballen zijn 't ! Na al die jaren nog steeds geen bob-sleutelhanger dus B|

Die ga je ook niet meer krijgen hoor...

Is weg bezuinigd, nu krijg je van die gummi beertjes -O-
 
Ach... Ik ben al drie keer langs een algemene verkeerscontrole gereden op scooter en motor, en alle drie de keren wuifden ze me voorbij. Zelfs toen ik uit mezelf stopte. En dat was toen ik op mijn NTV reed maar goed ook (toen nog: doorgeroeste demper, koplamp met tiewraps vast, slechte voorrem, versleten achterband en zo verder). Dus ze moeten me nog zeker vier keer wegens vreemde redenen stilzetten om dat in te halen :)

Het is natuurlijk verder ook aan de agent om te beslissen om op basis van gedrag eens polshoogte te gaan nemen, ook zonder verdere verdenkingen. Er zit natuurlijk wel een groot gebied tussen vragen "beste meneer, wat was u nou allemaal aan het doen" en je wapen trekken en roepen "go ahead punk, make my day", zal ik maar zeggen.

Bij alcoholcontroles door de VHT's word er op alcohol gecontroleerd en that's it.
IK vind dat als iets meer 'All round" ook vreemd, maar zij hebben ook een erg beperkt taakveld en opleiding.
Als zij met alcoholcontrole bezig zijn, dan zijn zij met alcoholcontrole bezig. En daar houden zij zich aan.
Je moet het wel heeeel erg gek maken willen ze aan iets anders aandacht besteden.
 
Bij alcoholcontroles door de VHT's word er op alcohol gecontroleerd en that's it.
IK vind dat als iets meer 'All round" ook vreemd, maar zij hebben ook een erg beperkt taakveld en opleiding.
Als zij met alcoholcontrole bezig zijn, dan zijn zij met alcoholcontrole bezig. En daar houden zij zich aan.
Je moet het wel heeeel erg gek maken willen ze aan iets anders aandacht besteden.

Ik bedoelde echt van die grote controles met RDW en belastingdienst erbij. Ik dacht altijd dat daar gewoon iedereen moest stoppen, tenminste dat zeggen ze altijd als je het op WMB ziet en zo, maar dus niet...
 
Fiets gooien terwijl je op de fiets van de popo probeert weg te komen

f3ah38h.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan