Fietsenstalling Amsterdam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spotlight78

MF veteraan
8 feb 2011
1.190
0
Nieuwkuijk
Hoi forumleden,

Zaterdag op zondag overnacht ik in het Minst hotel in Amsterdam, vlak naast centraal station. Nu wil ik op de motor gaan, maar weet iemand een goede plek om deze veilig te stallen? Kan dat bijvoorbeeld in een bewaakte fietsenstalling?
Ik heb zelf geen ervaring of idee of ze daar ook motor fietsen toelaten (en ik hem er op zondag ochtend ook weer uit kan halen)?
 
Bedoel je het Mint hotel?
Daar zit volgens mij niet echt een fietsenstalling in de buurt, wel veel parkeergarages waar je kunt parkeren.
 
Gewoon buiten neerzetten op een plek in het zicht. Nachtje buiten kan geen kwaad, zeker op CS niet. Rijdt meer politie rond dan bij een zitting van Robert M.
Als je hem nou een paar weken laat staan is het een ander verhaal. Of als het een Desmosedici is. I think you'll be ok.
 
Ik denk dat de meeste " fietsen " stallingen geen brommers en motoren " mogen " plaatsen i.v.m hun brandverzekering fietsen hebben nl geen benzine aan boord wat een groter brandrisico is.
Danny :W :]
 
Zoals Thijs al zei, gewoon buiten neerzetten. Kettinkje door je wiel en om een lantaarnpaal en er gebeurt niks mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan