fietsers.....

en nog even over fietsers etc. Leuke discussie op zich maar je wordt niet voor niets geleerd om op alles te letten. Kinderen/speelgoed/fieters die vliegen nu eenmaal de weg over zonder jou voorrang te geven. Life is a bitch, het met geweld oplossen mag van mij, maar begin dan ff met mij speel ik die fietser wel ff. Laat me agressie graag op hersens zieke wezens los met dat gedrag.

Tim

Bikkel!
Iedereen vergist zich misschien wel eens met voorrang, maar het meest stoort het me nog dat die fietser het wist en dan zegt:"ja ik weet dat je voorrang hebt, maar als je mij aanrijd ben je toch schuldig". Kijk dat laatste doet et em gewoon.
Ben laatst op de fiets ook bijna onderuit gereden door zo'n brommobiel die me geen voorrang gaf. Maar dan ga ik toch ook niet schreeuwen tegen die bejaarde man? En dan had ik dus nog wél voorrang! Verschil in persoonlijkheid of in opvoeding ofzo? Zo ook die 3 jochies die een vrouw met winkelwagentje bijna ondersteboven fietsten (op de stoep). En dan niet zeggen van sorry, maar gelijk schelden tegen die vrouw. Het voorbeeld van TDM deed me er aan denken, vandaar dat ik het wel goeie actie vind.
Greetz
Martian
 
je enorm kwetsbaar op de motor. Dit soort figuren graag direct de auto aan de kant te zetten en uit te stappen.

Tja, ja, uitstappen... dát gaan ze dan niet doen, want zo'n kerel met een leren pak met de nodige versterkingen, en handschoenen met kevlar op de knokkels, en een helm, en stevige laarzen, nou... daar durven ze dan weer niet tegen in te komen... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan