Fifi is gestolen..

Ik lees zojuist in AD/Haagsche Courant dat een haagse dame haar gestolen motor door een stel figuren een woonhuis ingereden zag worden.
Ze heeft de pol. gewaarschuwd en die heeft actie genomen.

Ik moest meteen aan de gejatte FiFi van Mini Mistress denken.

Is mijn vermoeden dat jij het bent kuist?

If so, dan nog maar een keer gefeliciflapsteerd. *O*
 
Kreeg net te horen dat 'iemand' haar BMW heeft mogen inleveren bij de RDW, keurmeester heeft'm in beslag genomen.. B|
 
Goed, ik heb d'r even aan de foon gehad net :P

De keurmeester kwam, zag en constateerde dat het plaatje op het frame met het framenummer ooit los is geweest en opnieuw bevestigd. Mogelijke redenen: diefstal, schade of gewoon een keer een overgespoten frame om het mooi te houden. Alles kan dus :P
Maar hij wil dat dus eerst controleren, wat natuurlijk weer moet bij een andere instantie van de douane (blijft overheid he :+ ) dus daar wachten ze nu op, is ergens vandaag dat ie dat weet en tot die tijd moet de motor bij het keuringstation blijven.

Mini klonk heel opgewekt, die had net de sleutels van een CB-1 gevonden })
 
:^

Los daarvan, naast het plaatje is het framenummer toch ook altijd nog ingeslagen in het frame zelf :?

Ben benieuwd wat de uitkomsten zijn :Y
 
Goed, ik heb d'r even aan de foon gehad net :P

De keurmeester kwam, zag en constateerde dat het plaatje op het frame met het framenummer ooit los is geweest en opnieuw bevestigd. Mogelijke redenen: diefstal, schade of gewoon een keer een overgespoten frame om het mooi te houden. Alles kan dus :P
Maar hij wil dat dus eerst controleren, wat natuurlijk weer moet bij een andere instantie van de douane (blijft overheid he :+ ) dus daar wachten ze nu op, is ergens vandaag dat ie dat weet en tot die tijd moet de motor bij het keuringstation blijven.

Mini klonk heel opgewekt, die had net de sleutels van een CB-1 gevonden })
Mini klinkt toch altijd heel opgewekt ;)

Nu maar duimen dat schade of overspuiten de reden is, anders zou het wel heeeel lullig zijn :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan