Fighter meetings

Highdncreaz

MF veteraan
22 jan 2005
1.476
0
Tilburg
Hallo,

sinds een paar maanden ben ik trotse fighter bezitter en ben nu wel toe aan mijn eerste meeting.
Ben laatst op een paar american car meetings geweest en het was erg leuk.
Dus vroeg ik me af waar er binnenkort zoiets te vinden is en of iemand mij meer info kan sturen.
Natuurlijk mijn fototje:
full
 
Van de jongen van wie deze fighter is geweest (uit Venray) heb ik mijn USD gekocht.
Niet helemaal mijn smaak, maar wel een gaaf ding hoor!!!

Grtz Zieke
 
Zag ik jouw gisteren niet rijden in Tilburg toevallig? Was vlakbij het Wilhelmina park. Ik reed op een zwart-paarse ZXR en kwam net van Swinkels motoren af (kwam uit de Goirkestraat).

Mooi ding trouwens!
 
Klopt! Deze fighter komt idd uit Venray. en
Klopt! Ik kom zelf idd uit Tilburg en was idd vlakbij het Wilhelminapark te vinden.
Die streetfighterday in Utrecht lijkt me zeker iets om te gaan kijken.
Morgen komt voor mij niet zo goed uit, dus die moet ik helaas afslaan.
Ik dank u allen voor de info.
Trouwens, Zieke, ken jij die kerel uit Venray? Ik ben benieuwd wat ie met mijn vorige motor heeft gedaan. Is ie verbouwd of nog steeds in oorspronkelijke staat?

Groeten Highdn
 
Klopt! Deze fighter komt idd uit Venray. en
Klopt! Ik kom zelf idd uit Tilburg en was idd vlakbij het Wilhelminapark te vinden.
Die streetfighterday in Utrecht lijkt me zeker iets om te gaan kijken.
Morgen komt voor mij niet zo goed uit, dus die moet ik helaas afslaan.
Ik dank u allen voor de info.
Trouwens, Zieke, ken jij die kerel uit Venray? Ik ben benieuwd wat ie met mijn vorige motor heeft gedaan. Is ie verbouwd of nog steeds in oorspronkelijke staat?

Groeten Highdn

Ik ken die jongen verder niet, ik heb alleen mijn USD bij hem gekocht en deze fighter toen uitvoerig bekeken. Helaas kan ik je dus niet verder helpen.

Grtz Zieke
 
Terug
Bovenaan Onderaan