Fighter project GSXR 750 W

OPM

MF veteraan
11 feb 2004
3.937
0
Gelderland
Hey :W

Hier de gelukkige eigenaar van deze Fighter van Makster. Gisteren heeft ie hem zelf gebracht (uurtje rijden) wat uiteraard :} :} van hem was! Zelf ben ik niet zo heel handig
push.gif
dus heb ik de hulp ingeroepen van iemand die dat wel is :P Vandaag ff gekeken naar wat er allemaal moet gebeuren wil ie rijden, daarna gaan we kijken wat we kunnen doen om hem echt dik te maken :]

Hier wat pics hoe die er nu bij staat:
DSC01318_22.jpg

DSC01317_22.jpg

DSC01310_22.jpg


Dit is wat op korte termijn gaat er gebeuren:
* subframe --> kont fiksen
* dempers + bochten
* ketting
* remleidingen
* luchtfilters

Subframe hebben we een goed voorbeeld van, dus we gaan een poging wagen dat zelf te doen. Zadel en achterlicht komen er aan. Moeten we alleen de undertail nog dicht maken op 1 of andere manier. Stalen remleidingen zijn onderweg, zodra die binnen zijn kunnen we ze monteren. Open KN luchtfilters plus alle vloeistoffen zijn besteld, als het goed is zijn het deze filters:
199.jpg


Setje bochten heb ik liggen, open dempers ben ik nog naar op zoek (zie Te koop Gevraagd topic). En een ketting zoek ik ook nog, ik weet dus niet of ik er 1 van een Gixxer uit 92 op kan zetten of een langere erop moet :? Mocht iemand nog wat hebben liggen dan houd ik me aanbevolen :+

Naja, zal wel iets vergeten zijn maar dat merken we onderweg wel :+

Oja, die 2 lampen die er voor op zitten demonteer ik. Misschien dat ik een kuipje derop zet of gewoon 2 dikke koplampen :9 daar ben ik nog niet over uit. Dus, mocht iemand interesse hebben...
 
nou succes met je projeccie,ik blijf het ook volgen,dus veel foto's.

en hier een tippie van mijn kant,ik zag dat je er een R1 kont op gaat maken,koop dan lekker dat subframe,dan heb je al de bevestigingspunten(lekker makkelijk)
full


gr.Eric
 
Hey :W

Hier de gelukkige eigenaar van deze Fighter van Makster. Gisteren heeft ie hem zelf gebracht (uurtje rijden) wat uiteraard :} :} van hem was! Zelf ben ik niet zo heel handig (Afbeelding) dus heb ik de hulp ingeroepen van iemand die dat wel is :P Vandaag ff gekeken naar wat er allemaal moet gebeuren wil ie rijden, daarna gaan we kijken wat we kunnen doen om hem echt dik te maken :]

Hier wat pics hoe die er nu bij staat:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Dit is wat op korte termijn gaat er gebeuren:
* subframe --> kont fiksen
* dempers + bochten
* ketting
* remleidingen
* luchtfilters

Subframe hebben we een goed voorbeeld van, dus we gaan een poging wagen dat zelf te doen. Zadel en achterlicht komen er aan. Moeten we alleen de undertail nog dicht maken op 1 of andere manier. Stalen remleidingen zijn onderweg, zodra die binnen zijn kunnen we ze monteren. Open KN luchtfilters plus alle vloeistoffen zijn besteld, als het goed is zijn het deze filters:
(Afbeelding)

Setje bochten heb ik liggen, open dempers ben ik nog naar op zoek (zie Te koop Gevraagd topic). En een ketting zoek ik ook nog, ik weet dus niet of ik er 1 van een Gixxer uit 92 op kan zetten of een langere erop moet :? Mocht iemand nog wat hebben liggen dan houd ik me aanbevolen :+

Naja, zal wel iets vergeten zijn maar dat merken we onderweg wel :+

Oja, die 2 lampen die er voor op zitten demonteer ik. Misschien dat ik een kuipje derop zet of gewoon 2 dikke koplampen :9 daar ben ik nog niet over uit. Dus, mocht iemand interesse hebben...
heee de oude fiets van karsten (gixxer fighter)
dat is een leuke basis idd,jammer dat karsten hem nooit heeft af gemaakt,hij werd super :Y
 
nou succes met je projeccie,ik blijf het ook volgen,dus veel foto's.

en hier een tippie van mijn kant,ik zag dat je er een R1 kont op gaat maken,koop dan lekker dat subframe,dan heb je al de bevestigingspunten(lekker makkelijk)
(Afbeelding)

gr.Eric

gaaf ding :}

over dat subframe: hij vraagt 175 euro -O- net wat te prijzig, als we het zelf gaan doen zal het wat meer tijd kosten uiteraard maar zal ik het voor veel minder kunnen doen :Y
 
Tof ding O-)

Succes met verbouwen en beter vind je genoeg tijd om het gelijk helemaal goed te doen :Y

Maar dat komt vast goed :Y

:]
 
Veel succes ermee... Er is nog niet veel aan gedaan sinds de laatste keer dat ik hem bij Karsten in de schuur zag...

Bjorn
 
Ga het volgen OPM sorry wat is je naam?

Maar je had mij gemaild zag ik en heb je een mailtje terug gedaan maar ik ben niet zo mailerig dus de rest van de gegevens maar zo...de boven staande filters zitten er bij mij op,ook al hoort dat niet(ik zoek graag de moeilijkste weg O-) ) maar zijn eigenlijk bedoeld voor de ZX10 Ninja'88 '90..en hebben de volgende maten...

RU-2952 Product Specifications
Product Style: Unique Universal Air Filter
Flange Center to Center: 3.125 in (79 mm)
Flange Inside Diameter: 2.875 in (73 mm)
Flange Length: 0.687 in (17 mm)
Flanges: 2
Height: 4 in (102 mm)
Inner Wire: No
Outside Length: 6 in (152 mm)
Outside Width: 5 in (127 mm)
This Product Includes: 2 Filters
Top Outside Length: 4.438 in (113 mm)
Top Outside Width: 3.438 in (87 mm)
Top Style: Rubber
Weight: 1.9 lb (0.8 kg)
Product Box Length: 11 in (279 mm)
Product Box Width: 6.5 in (165 mm)
Product Box Height: 6.5 in (165 mm)

Hij werd steeds mooier bij Karsten dus je weet wat je te doen staat :P
En als je vragen hebt horen we het graag!


Gr Ron.
 
Ga het volgen OPM sorry wat is je naam?

Hoi :W Jesse, aangenaam :+

Maar je had mij gemaild zag ik en heb je een mailtje terug gedaan maar ik ben niet zo mailerig dus de rest van de gegevens maar zo...de boven staande filters zitten er bij mij op,ook al hoort dat niet(ik zoek graag de moeilijkste weg O-) ) maar zijn eigenlijk bedoeld voor de ZX10 Ninja'88 '90..en hebben de volgende maten...

RU-2952 Product Specifications
Product Style: Unique Universal Air Filter
Flange Center to Center: 3.125 in (79 mm)
Flange Inside Diameter: 2.875 in (73 mm)
Flange Length: 0.687 in (17 mm)
Flanges: 2
Height: 4 in (102 mm)
Inner Wire: No
Outside Length: 6 in (152 mm)
Outside Width: 5 in (127 mm)
This Product Includes: 2 Filters
Top Outside Length: 4.438 in (113 mm)
Top Outside Width: 3.438 in (87 mm)
Top Style: Rubber
Weight: 1.9 lb (0.8 kg)
Product Box Length: 11 in (279 mm)
Product Box Width: 6.5 in (165 mm)
Product Box Height: 6.5 in (165 mm)

thx voor de info :} maar heb al een nieuwe set besteld -O- *O* had ik het maar geweten...soms best ongeduldig O-)

Hij werd steeds mooier bij Karsten dus je weet wat je te doen staat :P
En als je vragen hebt horen we het graag!


Gr Ron.

idd, hij heeft een zeer mooie basis gemaakt :} aan mij om er wat van te maken :P we zullen zien :+

ben aan het rondkijken naar een setje dempers, en aangezien ik graag naar de Oosterburen ga is een DB Killer daarbij wel handig. heb verschillende opties nu:

* carbonnen dempers van Bos a 200 euro.
* zelfgemaakte RVS absorptie dempers (incl. DB Killers) 300 euro zoiets als dit :P
demper.jpg

* dezelfde zelfgemaakte maar dan ronde 250 euro

ben er nog niet over uit of ik die platliggende ovale wel echt mooi vind en dus dat de moeite waarde vind :?
 
hoe lastig is het eigenlijk om bijv. voor die carbonnen bos dempers DB killers te fiksen :? is dat zelf te doen of gewoon bestellen bij de importeur :?

killers zijn toch wel belangrijk dat ik die heb :Y
 
Doe eens gek,hang een auto sportdemper onder de kont,ikzelf heb er al vaak aan lopen denken om dat te doen bij een volgend project en heb bij Automat mooie zien hangen...deze hing er niet maar zoiets zou wel lekker apart staan....alleen vraag me af wat voor geluid eruit komt?
full



Gr Ron
 
Doe eens gek,hang een auto sportdemper onder de kont,ikzelf heb er al vaak aan lopen denken om dat te doen bij een volgend project en heb bij Automat mooie zien hangen...deze hing er niet maar zoiets zou wel lekker apart staan....alleen vraag me af wat voor geluid eruit komt?
(Afbeelding)


Gr Ron

damn, dat noem ik bruut :9

niemand ervaring hiermee :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan