Fighter van JJ

Ik zou er niet mee gaan rijden, wat denken jullie??

  • Je ziet spoken, dit is veilig

    Stemmen: 3 12,5%
  • Groot gelijk, ik ook niet!

    Stemmen: 15 62,5%
  • Waarom in godsnaam dat frame verzagen?

    Stemmen: 6 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    24

Gixxer Fighter

MF veteraan
11 mrt 2003
14.253
0
Randje achterhoek - Zutphen
Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet denken, 1100 W frame met daarin een 1100 oliekoeler blok..

Blok past eigenlijk niet, dus zijn er wat aanpassingen gedaan.. lees: halve frame (wat onder blok hoort) weggeslepen en opgevangen met 2 stripjes :?

Nou ben ik niet bang aangelegd maar voordat ik hiermee de weg op ging zou ik me toch nog eens ff 5x bedenken en achter de oren krabben../

full
 
Het idee zal wel zijn dat het blok een dragend deel word, maar dat zie ik er niet echt in....

zoals het er nu bijstaat is het frame volgens mij behoorlijk verzwakt.. het is namelijk alleen nog de bovenste framebuis.. met een balhoofd.
 
Als J&J even op Oldskoolsuzuki.info had gekeken hadden ze een W frame met een oliekoelerblok gevonden waar alleen een paar andere schetsplaten zijn gemaakt.

Voor wat ze nu aan het doen zijn hebben de Japanners volgens mij het Deltaboxframe uitgevonden...
 
Als J&J even op Oldskoolsuzuki.info had gekeken hadden ze een W frame met een oliekoelerblok gevonden waar alleen een paar andere schetsplaten zijn gemaakt.

Voor wat ze nu aan het doen zijn hebben de Japanners volgens mij het Deltaboxframe uitgevonden...

Idd.. maar volgens mij is het deltabox frame iets anders geconstrueerd dan een W-frame waar domweg de onderkant vanaf gezaagd is....
 
als dat niet krom gaat trekken weet ik het ook niet...
ze hadden beter dat kontje er af kunnen slijpen...je reinste mammoetkeutelstijl.
:r :+
 
Ik zou het er niet op wagen. Die constructie in een frame is er niet voor niets bedacht. Durf jij op deze manier nog een wheelie te maken, waarbij je iets te hoog komt en dan toch met een redelijke klap weer het wegdek raakt...... ik vrees dat ie dan toch echt gaat scheuren. Dan is ook nog de vraag of de bevestigingspunten aan het blok er ook allemaal op berekend zijn dat er extra krachten op komen. Dat het blok zichzelf moet dragen, zal ie op berekend zijn, maar dat de "ogen" nu veel meer krachten krijgen te voorduren......
 
Ik zou het er niet op wagen. Die constructie in een frame is er niet voor niets bedacht. Durf jij op deze manier nog een wheelie te maken, waarbij je iets te hoog komt en dan toch met een redelijke klap weer het wegdek raakt...... ik vrees dat ie dan toch echt gaat scheuren. Dan is ook nog de vraag of de bevestigingspunten aan het blok er ook allemaal op berekend zijn dat er extra krachten op komen. Dat het blok zichzelf moet dragen, zal ie op berekend zijn, maar dat de "ogen" nu veel meer krachten krijgen te voorduren......

:^
 
T'gaat helemaal goed komen ik heb hem van nabij mogen aanschouwen en
gezien dat de bevestigingspunten aan het massieve deel van het frame gelast
worden, dus da's sterk zat het enigste verschil is dat het blok normaal aan de onderkant bevestigd word en nu aan de bovenzijde, de verdere bevestigings punten blijven.

Zie trouwens net dat Brutus ook niet eens aan de onderzijde bevestigd is
en die heeft er zelfs 6 op de rij.

Gr. Jos
 
Laatst bewerkt:
Heb het idee dat die man wel weet waar die man mee bezig is,vind het wel mooi dat die afwijkt van het bestaande concept.Als het mooi is valt over te discusieren!Vind die kont ook niet geweldig,wel apart!
 
Heb het idee dat die man wel weet waar die man mee bezig is,vind het wel mooi dat die afwijkt van het bestaande concept.Als het mooi is valt over te discusieren!Vind die kont ook niet geweldig,wel apart!

Het thema wordt "The Frog"

Ik denk dat je hem klaar moet zien
 
het frame is best wel zwakker dan orrigineel denk ik, maar als ik naar het frame van mijn gsx-f kijk :X
dan durf ik deze ook wel te wheely'en :Y :Y
 
aller eers vind ik het spuig lelijk,dat zitje vind ik ook 3x niks.die uitlaat loopt in een lijn van heb ik jou daar :? :r ,dus ook niks
de constructie vind ik ook niet mooi maar zou er best mee durve rijden.op zich heb je met deze constructie wel het voordeel dat hij bevastigt is aan de cop (dus dichter op het balhoofd)ipv waar hij normaal vast zit.
dat zou hem juist stijver moeten maken,nu weet ik niet hou dik die stipjes zijn,want als die erg iel zijn word hij er niet stijver op maar zou die zwabberen als een dronke zeeman

maar zou er wel op weg durven :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan